Dziękuję za te fotki. Ja wreszcie zakończyłem składanie swojej Re4/4 I i zrobiłem kilka zdjęć już w pełni wyposażonej (poza stopniami do kabiny). Nie montowałem imitacji sprzęgów i przewodów hamulcowych na czołownicach, bo chcę mieć funkcjonujące sprzęgi na obu końcach. Tak wygląda wnętrze po założeniu dekodera - pojawiło się trochę więcej przewodów, zwłaszcza, że rozdzieliłem sterowanie tylnymi światłami:
I dekoder w skrzyni pod podwoziem:
A tak cały model po zmontowaniu:
Dach wygląda troszkę inaczej, niż w modelu Märklina. Wydaje mi się, że obie wersje są pewnym uproszczeniem. W Limie cały układ przewodów na dachu jest jednym elementem plastikowym (który, niestety, przerwał mi się w jednym miejscu, na środku). Brakuje jednak chyba krótkiego odcinka po drugiej stronie, jaki jest w modelu Märklina. Zostały mi trzy małe elementy, ale nie pasują do niczego na dachu mojego modelu. Z kolei w Märklinie nie ma krótkiego odgałęzienia od głównego przewodu. W obu modelach nie wzięto pod uwagę faktu, że ten długi, główny przewód nie jest ciągły na całej długości, lecz składa się z kilku odcinków, połączonych odłącznikami lub krótkimi odcinkami grubej linki. Nie bardzo to widać na zdjęciach oryginałów, w ogóle praktycznie nie ma zdjęć, na których widać byłoby dach od góry.
A lokomotywa 10044 została zachowana jako muzealna, a jej współczesne zdjęcia są w sieci, np. tu:
http://www.flickriver.com/photos/tags/re44i/interesting/
https://de.wikipedia.org/wiki/SBB_Re_4/4_I
http://www.wikiwand.com/de/SBB_Re_4/4_I
I dekoder w skrzyni pod podwoziem:
A tak cały model po zmontowaniu:
Dach wygląda troszkę inaczej, niż w modelu Märklina. Wydaje mi się, że obie wersje są pewnym uproszczeniem. W Limie cały układ przewodów na dachu jest jednym elementem plastikowym (który, niestety, przerwał mi się w jednym miejscu, na środku). Brakuje jednak chyba krótkiego odcinka po drugiej stronie, jaki jest w modelu Märklina. Zostały mi trzy małe elementy, ale nie pasują do niczego na dachu mojego modelu. Z kolei w Märklinie nie ma krótkiego odgałęzienia od głównego przewodu. W obu modelach nie wzięto pod uwagę faktu, że ten długi, główny przewód nie jest ciągły na całej długości, lecz składa się z kilku odcinków, połączonych odłącznikami lub krótkimi odcinkami grubej linki. Nie bardzo to widać na zdjęciach oryginałów, w ogóle praktycznie nie ma zdjęć, na których widać byłoby dach od góry.
A lokomotywa 10044 została zachowana jako muzealna, a jej współczesne zdjęcia są w sieci, np. tu:
http://www.flickriver.com/photos/tags/re44i/interesting/
https://de.wikipedia.org/wiki/SBB_Re_4/4_I
http://www.wikiwand.com/de/SBB_Re_4/4_I
- 2
- 2
- Pokaż wszystkie