• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

1:25 Parowóz pośpieszny Pt47

Robert

Znany użytkownik
Reakcje
475 1 0
#61
A mnie interesuje, co to za biały nalot w okolicach sprężarki??? Klej SG?
I jeszcze jedno przy smarotłoczniach ślady rdzy powinieneś usunąć całkowicie. Nawet parowóz,który stoi kilka lat nieużywany nie ma zardzewiałych tych urządzeń
 
OP
OP
K

klint

Aktywny użytkownik
Reakcje
544 0 0
#62
Witam.

Wszystkie uwagi odnosnie modelu koryguje,racja jest po stronie Mav i Roberta:). Wszystko poprawilem,thx za uwagi. A co do kompresora to nie SG tylko pastela byla wiec zaden problem by to pomalowac raz jeszcze.

Pozdrawiam.
 

Ogryzek

Nowy użytkownik
Reakcje
1 0 0
#64
Ja pier**** :shock: :shock: :shock: :shock: szacunek.... :shock: :shock: :shock: :shock: masakra :shock: :shock: :shock:
 

Dominik

Znany użytkownik
FREMO Polska
NAMR
Reakcje
363 17 0
#69
Mocno rzucają się w oczy te nity co powinny byc śrubami. Te o których już wcześniej rozmawialiśmy. Reszta fajnie. Bardzo podoba mi się to zardzewiałe wzmocnienie wiatrownicy na ostatnim zdjęciu :)
 
OP
OP
K

klint

Aktywny użytkownik
Reakcje
544 0 0
#71
Witam wszystkich zainteresowanych budowa. Dziś parę fotek z wnętrza budy maszynisty,to już ostatni pełen wgląd:p Myślę ze wygląda jako tako. Teraz powoli zamierzam przymierzyć się do tendra.
Pozdrawiam.
 

Załączniki

tomek 05

Aktywny użytkownik
Reakcje
2 0 0
#76
:D Sławek dla WM'a nie różnica czy Pt31 czy Pt47. Wszak prawie takie same :D

A tak na serio to nie ma co się podniecać rysunkami.Rzadko się zgadzało w naturze to co na planie było.
Na Władkowych rysunkach blachy wiatrownicy są nitowane z konstrukcją usztywniającą nitami z łbem stożkowym.
Sądzę że to nie od Pt47 te "uszy" tylko od Pt31. Przed wojną to sobie chłopaki lubili nitować :D a po to już śrubki były w modzie albo spawanie.

A tak na marginesie, to nie trzymał bym się jako wzorców skansenowych złomów. Dokumentacja fabryczna też się mijała z rzeczywistością. Wprowadzano podczas produkcji wiele zmian (czytaj uproszczeń) jak i usprawnień racjonalizatorskich.Przed wojną kryzys zmuszał do oszczędności a po wojnie plan trzeba było wykonać i byle szybciej i taniej.To się nazywało wtedy racjonalizatorstwo :D
 

Załączniki

Ranger

Znany użytkownik
Reakcje
3.064 10 1
#77
Uszy są od Pt47. na rysunku widnieje komentarz:


A jesli już nity to środkowy rząd podwójny :D
Zresztą zależy z którego roku. Peta kolegi jest już trochę z nowszych czasów niż prezentowana dokumentacja. Widać już wtedy zaczynano robić po taniości oszczędzając na nitach.
 

Załączniki

WM-MODEL

Znany użytkownik
FREMO Polska
Reakcje
1.743 15 0
#80
Jakby nie patrzeć, poza pierdołami ;) nikt nie czepnął się tego co napisałem, czyli tych sterczących śrub na Twoich uszach :LOL: tzn. tych od Pete ofkors :D
ATPO, rzuca się też w oczy nieprawidłowy kształt czy tam forma, blachy ryflowanej na pomostach :(
Rys. 1 z PN-73/H-92127 pt. "Blachy stalowe żeberkowe" ;)
 

Załączniki

Podobne wątki