Nie wnikając w to technikę tego usunięcia wygląda to paskudnie niezależnie od malowania. To moje osobiste zdanie do którego mam prawo
@barman_2000, dzięki za wyjaśnienia. Ja to rozumiem, ale co to za problem aby została taka imitacja? Wychodzi na to, że w przypadku Trainspeed 013 ma te gniazda sprawne, a 015 już nie? Ale co to znaczy "pakować kasę w nieużywane rzeczy"? Nie znam się więc się zapytam Jak dla mnie czyli laika to jakieś zabezpieczenie tego generalne a przemalowanie to serio 5 minut roboty więcej bo i tak pudło leci na jakiś kolor, wystarczy pare kawałów taśmy i trochę czarnej farby.
@barman_2000, dzięki za wyjaśnienia. Ja to rozumiem, ale co to za problem aby została taka imitacja? Wychodzi na to, że w przypadku Trainspeed 013 ma te gniazda sprawne, a 015 już nie? Ale co to znaczy "pakować kasę w nieużywane rzeczy"? Nie znam się więc się zapytam Jak dla mnie czyli laika to jakieś zabezpieczenie tego generalne a przemalowanie to serio 5 minut roboty więcej bo i tak pudło leci na jakiś kolor, wystarczy pare kawałów taśmy i trochę czarnej farby.
Jak dla mnie jest to zwykłe barbarzyństwo, kastracja
I jakoś nie przekonują mnie argumenty Kolegi @barman_2000.
Tak, "wadzi" bo przy odbiorze po P4 musi być sprawne, a jeżeli nie jest używane a tak było i jest w IC to jeżeli jest zepsute to się usuwa zamiast niepotrzebnie pakować kasę w nieużywane rzeczy. Druga sprawa, podczas modernizacji i np. zmiany szaf na elektromagnetyczne i tak takie gniazda stają się bezużyteczne bo nie połączy się już takiej lokomotywy z taką z klasyczną szafą Trzeba by każde przerabiać tak jak to zrobiło Cargo w serii 15XX.
I druga sprawa, to usuwanie listew ozdobny z lokomotyw typu 4E. To też komuś przeszkadzało...
Cóż, wydaje mi się, że "Janusze" pozbawione jakiejkolwiek estetyki, w dalszym ciągu rządzą na polskiej kolei