Faktycznie, tę prawidłowość z szóstką, zauważyłem wyłącznie dla tendrów przebudowanych na tor 1000mm. Parowóz Px48-3901 ma tender oznaczony jako Pt6x48-3901. Inne parowozy tej serii, które zostały przebudowane na tor 1000mm również powinny mieć takie tabliczki. Z własnych obserwacji parowozów kolejki średzkiej w latach osiemdziesiątych, wszystkie ich tendry miały żeliwne tabliczki z oznaczeniem Ptx48, bez szóstki. Zazdroszczę Koledze Jarząbkowi prawdziwych chwil spędzonych z kolejką marecką. Kolejka ta miała coś wyjątkowego w sobie. Pewne podobieństwa do niej zaobserwowałem na kolejce piotrkowskiej, gdzie urzekła mnie stacja Sulejów. Stacja ta przypomina mi bardzo stację Radzymin.
Przy okazji oznaczeń tendrów, obecny tender do parowozu Px38-805 oznaczono jako Px38-805. Nie jest to jego oryginalny tender. Oryginalnie pracował z parowozem Px27-774 i oznaczony był początkowo wyłącznie jako 774, a w końcowych latach eksploatacji tego parowozu tender miał oznaczenie dokładnie takie jak parowóz-Px27-774.