Przede wszystkim to nie wszystkie Pm2 miały taką samą ostoję. Oryginalne parowozy BR 03 od numeru 163 miały nieco zmienioną przednią część ostoi, ale nie wiem, czy cała ostoja czymś jeszcze się różniła, nie analizowałem pod tym względem rysunków w posiadanej przeze mnie literaturze.
Jeśli chodzi o koła, to od tego samego numeru koła przedniego wózka miały średnicę zwiększoną z 850 do 1000 mm. Koła napędne miały tę samą średnicę 2000 mm, nie mam pewności, co do liczby szprych. Ale z pewnością różnią się koła pierwszej osi wiązanej. Pm3 (BR 03.10) był parowozem 3-cylindrowym, środkowy cylinder napędzał właśnie pierwszą oś wiązaną, czego skutkiem było inne umieszczenie przeciwwagi w stosunku do czopów wiązarów w porównaniu z kołami drugiej i trzeciej osi wiązanej. 2-cylindrowy Pm2 miał na wszystkich osiach przeciwwagi umieszczone tak samo, po przeciwnej stronie czopów wiązarów (oczywiście przeciwwaga na drugiej osi jest większa). Koła przedniego wózka Pm3 miały 1000 mm średnicy, tak jak BR 03 od numeru 163. Koła tylnej osi tocznej były takie same we wszystkich tych parowozach i miały 1250 mm średnicy.
A co mają Pm2 i Pm3 do Pm36, poza tym, że mają taki sam układ osi?