Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
A jak sprzedasz MTB a Roco nie wypuści modelu? Były już takie przypadki rezygnacji z wydania modeli (chyba jakieś piętrowe wagony)...
Dlatego ja wolę mieć najpierw srokę w garści i potem sprzedać wróbla.
Tylko że ja mojego MTB mam mocno przerobionego: reflektory, pantografy zmienione na Piko i automatycznie podnoszone, dekoder Zimo mx645p22 na pokładzie, UPS.
Mam przekonanie graniczące z pewnością, że to nie pomyłka . W minionym roku Roco zapowiedziało model Škody typu 43E (serii E 469.1 ČSD) na IV kwartał 2024 roku - do dziś model się nie ukazał . Aktualny termin dostępności podawany przez producenta to IV kwartał 2025 roku dla pierwszej edycji modelu tej konstrukcji , zatem nie sądzę, aby nasza EP05 miała wyprzedzić premierą czechosłowacką "Bobinę"
Tylko że ja mojego MTB mam mocno przerobionego: reflektory, pantografy zmienione na Piko i automatycznie podnoszone, dekoder Zimo mx645p22 na pokładzie, UPS.
Nie mam żadnych informacji na temat tego, czy Roco w ogóle przymierza się do ET40, chciałbym tylko zwrócić uwagę na fakt, że różnic między EU/EP05 a ET40 jest znacznie więcej, niż różnic między EU07 a ET41, a bez porównania więcej, niż różnic między M62 a 2M62. Nie wystarczy połączyć dwóch EU/EP05, żeby mieć ET40, jak w wypadku M62 i 2M62.
Nie mam żadnych informacji na temat tego, czy Roco w ogóle przymierza się do ET40, chciałbym tylko zwrócić uwagę na fakt, że różnic między EU/EP05 a ET40 jest znacznie więcej, niż różnic między EU07 a ET41, a bez porównania więcej, niż różnic między M62 a 2M62. Nie wystarczy połączyć dwóch EU/EP05, żeby mieć ET40, jak w wypadku M62 i 2M62.
A mnie zastanawia jak Roco podejdzie do naszych, dużych reflektorów w EP05 Czy tak jak w przypadku ST44 (brak czerwonych świateł) czy jednak podejmie się ich poprawnego odwzorowania (jak np. w PIKO, SM - świecącą na czerwono małą imitacją).
A mnie zastanawia jak Roco podejdzie do naszych, dużych reflektorów w EP05 Czy tak jak w przypadku ST44 (brak czerwonych świateł) czy jednak podejmie się ich poprawnego odwzorowania (jak np. w PIKO, SM - świecącą na czerwono małą imitacją).
Bez względu na to i tak warto było poczekać i nie kupować wcześniej MTB. Po samych 'obrazkach' z katalogu widać, że będziemy mieli do czynienia z o niebo lepszą konstrukcją.
A mnie zastanawia jak Roco podejdzie do naszych, dużych reflektorów w EP05 Czy tak jak w przypadku ST44 (brak czerwonych świateł) czy jednak podejmie się ich poprawnego odwzorowania (jak np. w PIKO, SM - świecącą na czerwono małą imitacją).
Modele ST44 z brakiem czerwonych świateł to bardzo stare konstrukcję (te jeszcze z żaróweczkami, takie mają pierwsze wypusty PKP Cargo). Myślę, że Kolega może być spokojny i będzie co najmniej jak we współczesnych konstrukcjach PIKO. A patrząc na wizualizacje, to może będą nawet lepsze odbłyśniki.
A jak sprzedasz MTB a Roco nie wypuści modelu? Były już takie przypadki rezygnacji z wydania modeli (chyba jakieś piętrowe wagony)...
Dlatego ja wolę mieć najpierw srokę w garści i potem sprzedać wróbla.
I ciekawostka ten Vectron 193 800-8 Zobacz załącznik 1096861
Jakieś Vectrony Beacon Rail prowadziły/prowadzą w Polsce pociągi IC. Czy ktoś jest w stanie zweryfikować, czy ten numer też?
Bo w wózkach są blaszki w kształcie kątownika. Każda łączy obie osi a pozioma pólka przenosi prąd na blaszki wystające z podłogi wagonu. Przez to że są to kątowniki mające lekki luz w ramie wózka przechylają się one do środka wózka i przez to stawiają opory w toczeniu. Ale wagony mają pobór prądu z czterech kół każdy biegun a osi są izolowane w postaci tulejki.
A kolega brovarek może powiedzieć dlaczego nie zgadza się z moją opinią? Skoro ma inne zdanie to dlaczego jego nie przedstawi? Jestem ciekaw jego opinii o wózkach z Eilzugów roco-wskich.