Też uważam, że to świetny pomysł. Ja bym zwiększył odległość toru z rampą od toru głównego. Ze zdjęć widać wyraźnie, że ta odległość jest spora. Wydaje mi się, że międzytorze, na którym jest peron, również powinno być trochę szersze. Konieczne też wydaje mi się wydłużenie żeberka pod rampą (tor 2a) tak, by zmieścił się tam chociaż jeden wagon - to również widać na zdjęciach. Rysunek, zamieszczony przez kolegę Waltera, nie do końca odwzorowuje proporcje stacji. A skoro długości torów są i tak nieco zmienione, to wydłużyłbym odcinek z peronem, nawet kosztem długości toru ładunkowego. Można też przesunąć trochę w lewo drugi od lewej rozjazd, kierujący na ten tor.
Potwierdzam też, że zgodnie z zasadami, jeżeli tor 3 jest torem głównym dodatkowym, z semaforami wyjazdowymi, nie może tam być wykolejnic. Tak więc wystarczą Wk1 i Wk3 (na torze kaszarni). A Wk2 jest, jak pisał kolega luc1979, tylko protezą, wynikającą z tego, że rozjazd kierujący na rampę jest na stałe zamknięty w położeniu na bok. Jeżeli ma on normalnie działać, Wk2 jest zbędna.