Gdybym miał siódemkę w malowaniu ICCC to by hasała ze składem osobowym, a tak to nic innego nie może

(ale już niedługo!!!). BWE z tego co wiem, widziałem i doświadczyłem na własnej skórze, jest ciągnięty przez Husarza no więc to jak najbardziej. No a że drutu nie ma, taki już urok makiet modułowych

. Chciałem żeby były te dwa składy bo wtedy mogę powiedzieć zainteresowanym oglądającym że tak teraz wyglądają pociągi osobowe, w szczególności BWE który dla mnie jakoś jest jednym z teraźniejszych flagowych składów PKP. Dla mnie najpiękniej wygląda Ol49-64 oraz Ty2-406. Ze spalinowych to oczywiście SP45-095 i zakochany jestem też w SP42-071 ze składem widocznym na filmie. W środku jest dekoder ESU z dźwiękiem (doszedł w piątek). Ten skład wspaniale pasuje do charakteru linii prezentowanej na makiecie.
Film posłuży też do prezentacji makiety gdybym chciał zgłosić ją na inne Train Show. Dla mnie najważniejszy był piątek wieczorem gdy składałem makietę. To był pierwszy raz gdy całość została złożona! Od rozpoczęcia budowy nigdy dotąd nie miałem możliwości przetestowania czy wszystko będzie działać, czy nigdzie nie będzie zwarcia itd. Taka trochę realizacja wizji którą miałem przez dwa lata.
Kolejny etap to budowa tego małego przystanku osobowego na module który na drugim filmie jest "biały", a potem budowa drogi asfaltowej i strzeżonego przejazdu ze strażnicą. Chciałbym zrobić rogatki poruszane poprzez servo. Później moduł wjazdowy na jedną stację końcową (tunel). Potem kontynuacja makiety z drugiej strony... Tak jak napisał Aurel - nie ma co się spieszyć
