1. Ja bym szedł w rozjazdy Weinerta. Są imho lepsze, a różnica w cenie niewielka.
2. Wykolejnice - potrzebne Ci będą tylko dwie - Wk1 i Wk3. Dlaczego - ano dlatego, że wykolejnice Wk4 i Wk5 zostały dodane kiedy na linii znacznie ograniczono ruch i tor główny dodatkowy robił za odstawczy (tak samo było na Okuninie). Co do wykolejnicy Wk2 - na Okuninie postawiono wykolejnice w analogicznym miejscu po tym jak zaprzestano używać rampy na skutek awarii rozjazdu prowadzącego na rampę. Wówczas ustawiono wykolejnice, żeby tabor nie uciekł na szlak, bo nie można było zabezpieczyć toru ładunkowego kierując rozjazd na rampę. Jeśli chcesz odtwarzać stację z czasów świetności, z działającym rozjazdem numer 3 to w zupełności wystarczą Ci Wk1 i Wk3.
3. Tarcze ostrzegawcze bym odpuścił i semafory wjazdowe ustawił jak najbliżej krawędzi skrzynek wjazdowych, bo pamiętaj, że jeszcze musisz ustawić znak granicy przetaczania + droga ochronna. Dorabianie kolejnych skrzynek - vide punkt 7.
4. Rozjazdy 1 i 6 sterowane z nastawni, rozjazdy 2,3, 4 i 5 - sterowane ręcznie;
5. Semafory - zależy w którym roku - za DRG były tylko wjazdowe. Wyjazdowe ustawiono w PKP około 1955-1960 roku.
6. Zrobiłbym małą fikcję i bocznice Kaszrani przerobiłbym na bocznicę z rampą.
7. Zrobiłbym skrót na skrzynce numer 5 (najchętniej wogóle bym się jej pozbył) - droga ładunkowa na jednym module będzie w sam raz, po co ci tor długości 1,8 metra na drogę ładunkową - tu można zaoszczędzić miejsca. W zamian za to zrobiłbym dwie krótkie skrzynki (po 50 cm każda) na której umieściłbym tarcze jeśli tak bardzo Ci na nich zależy.