Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Najlepsze ustawienie moim zdaniem osiągnąłbyś wykonując zdjęcie z pasa zieleni. Ale można spróbować ze skraju jezdni, przy samej stacji (niestety) STATOIL.
Coś takiego mi wyszło. Kiedyś robiłem takie zdjęcie ale niestety nie mogę znaleźć.
też myślę że nieco lepszy efekt był do uzyskania z okolic statoil, ale o tym zdjęciu pomyślałem jak przechodziłem z tamtej strony ulicy kładką i nie chciało mi się już cofać a miejsce fotografa (a przynajmniej linię) da się bez problemu ustalić na podstawie położenia nastawni względem słupa linii wn. Wychodzi mi coś takiego, niestety obecnie środek ulicy, ale z pasa zieleni też powinno być nieźle, niemniej jednak aż tak mi na tym nie zależy żeby się tam pakować może ktoś inny podejmie wyzwanie
W każdym razie ciężko uwierzyć że kiedyś tamtędy peiksy śmigały...
A ja myślę, że ze zdjęciem należy poczekać do listopadowego, niedzielnego poranka ( mały ruch samochodowy i brak liści na drzewie).
Jeszcze takie porównanie- starej i nowej Radzymińskiej.
Bardzo fajny link, szczególnie gdy się zejdzie poziom wyżej na stronę http://www.tog-billeder.dk/
Co ciekawe, w linku tym znaleźć można zdjęcie parowozu Px29-1705 z 1977 roku z NKD, /które zalinkowałem wcześniej ze strony nadwiślańskiej kolei wąskotorowej wyglądające na odbitkę marnej jakości/, ale w o wiele lepszej jakości (autor? Gunnar W. Christensen):
A tak z ciekawości spytam: skąd amerykańskie lampy na Px48? Rozumiem, że standardowe "garnki" PKP były montowane później, ale czy z fabryki wychodziły z takimi amerykańskimi, czy to była "prywatna" inicjatywa drużyny lub parowozowni?
A tak z ciekawości spytam: skąd amerykańskie lampy na Px48? Rozumiem, że standardowe "garnki" PKP były montowane później, ale czy z fabryki wychodziły z takimi amerykańskimi, czy to była "prywatna" inicjatywa drużyny lub parowozowni?
To jest inicjatywa Fabloku. I lampy są faktycznie amerykańskie... semaforowe Zwróćcie jeszcze uwagę na sprężarkę zamontowaną na stojaku kotła (jak w Wp/Px29) oraz na małą tabliczkę fabryczną na pokrywie cylindrów. Po prostu bardzo stare zdjęcie peiksa z drugiej serii (19XX)
Nie bardzo ... Z drugiej serii jest parowóz natomiast tender jest z trzeciej serii. I co ciekawe jest to zestawienie w jakim parowóz opuścił Fablok. Jest to bowiem parowóz Px48-1780 z tendrem Pt6x48-1801!
Jeszcze i trzecia seria Px48 miała takie i właśnie w tym miejscu sprężarki jednostopniowe.
Nie bardzo ... Z drugiej serii jest parowóz natomiast tender jest z trzeciej serii. I co ciekawe jest to zestawienie w jakim parowóz opuścił Fablok. Jest to bowiem parowóz Px48-1780 z tendrem Pt6x48-1801!
To faktycznie ciekawe. Zwykle numery tendrów nadążały za numerami peiksów. Swoją drogą numer 1801 też jest ciekawy, OIDP w tym zakresie nie było żadnego peiksa, najbliżej był Px49-1800.
I jeszcze w temacie amerykańskich lamp, co prawda na Trumanie, ale typ ten sam: