Tor wyciągowy. Osiedle Kijewo.
Pogoda nam sprzyjała. Fajny klimat.
Koniec bocznicy. Miejsce, które aż się prosi o wybudowanie przystanku SKM'ki. Po prawej osiedle Kijewo.
Kozioł oporowy - nic specjalnego, żadnych cech. Wracamy.
Wracamy na ul. Dąbską.
13. W tym miejscu znajdował się przejazd kolejowy. Zachowały się fragmenty szyn w chodniku.
Widok w kierunku stacji Szczecin Zdroje Wschodnie (i dalej Szczecina Dąbie).
Widok w kierunku Sobieradza.
Starotorze w pobliżu autostrady A6. Widok w stronę Szczecina Dąbie.
Wiadukt drogowy na autostradzie A6. Nie jest to "oryginalny" wiadukt, pod którym przebiegała linia 417. W 2005 roku autostrada w tym miejscu została wyremontowana. Na odcinku kilku kilometrów rozebrano i wybudowano kilka nowych wiaduktów. Ten również. Co ciekawe w tym samym roku PKP rozebrało ten odcinek linii 417, tak więc cała ta inwestycja jak się okazało nie miała kompletnie żadnego uzasadnienia ekonomicznego. Gdy w biurze projektowym projektowano wiadukt, biorąc po uwagę przebiegającą pod nim linię kolejową, w tym samym czasie decydenci kolejowi podejmowali decyzję o rozbiórce tej linii.
. I tak powstała ta wspaniała wielka konstrukcja umożliwiająca mieszkańcom pobliskich zabudowań bezpieczne przemieszczanie się pod autostradą podczas niedzielnych spacerów. 
Prawdziwa inwestycja na miarę naszych możliwości otwierająca oczy niedowiarkom... 
.
Widok w stronę Sobieradza.
Widok w kierunku przeciwnym.
C.D.N.
Pogoda nam sprzyjała. Fajny klimat.
Koniec bocznicy. Miejsce, które aż się prosi o wybudowanie przystanku SKM'ki. Po prawej osiedle Kijewo.
Kozioł oporowy - nic specjalnego, żadnych cech. Wracamy.
Wracamy na ul. Dąbską.
13. W tym miejscu znajdował się przejazd kolejowy. Zachowały się fragmenty szyn w chodniku.
Widok w kierunku stacji Szczecin Zdroje Wschodnie (i dalej Szczecina Dąbie).
Widok w kierunku Sobieradza.
Starotorze w pobliżu autostrady A6. Widok w stronę Szczecina Dąbie.
Wiadukt drogowy na autostradzie A6. Nie jest to "oryginalny" wiadukt, pod którym przebiegała linia 417. W 2005 roku autostrada w tym miejscu została wyremontowana. Na odcinku kilku kilometrów rozebrano i wybudowano kilka nowych wiaduktów. Ten również. Co ciekawe w tym samym roku PKP rozebrało ten odcinek linii 417, tak więc cała ta inwestycja jak się okazało nie miała kompletnie żadnego uzasadnienia ekonomicznego. Gdy w biurze projektowym projektowano wiadukt, biorąc po uwagę przebiegającą pod nim linię kolejową, w tym samym czasie decydenci kolejowi podejmowali decyzję o rozbiórce tej linii.
Widok w stronę Sobieradza.
Widok w kierunku przeciwnym.
C.D.N.
Ostatnio edytowane:
-
4
-
3
- Pokaż wszystkie