• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe

Szwed1978

Znany użytkownik
Reakcje
5.392 58 3

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
9.494 18 0
18.03.2022r. Rogów. SM03-134 na terenie lokomotywowni należącej do "Kolei Rogowskiej". Dla mnie zorientowanych w temacie dodam, iż oprócz czynnego taboru wąskotorowego, w Rogowie można spotkać tabor normalnotorowy. Jest on sukcesywnie restaurowany, w miarę posiadanych środków finansowych. Przy okazji nadmienię, że na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat, efekty pracy "chłopaków z Rogowa" są imponujące. Dlatego też wspieram ich, choćby przekazując 1,5% podatku na ich cele statutowe.
23.jpg
24.jpg
 

SzymonG

Aktywny użytkownik
Reakcje
112 1 0
A tu taka sztuka po remoncie. Przez wiele lat nie mogła się doczekać, ale od niedawna nabrała wyglądu.
W Toruniu, teren zamknięty
 

Załączniki

Rokstedi

Znany użytkownik
PGM
Reakcje
1.756 0 0
Na jednej z Białostockich bocznic od wielu lat stoi poniższy zestaw. Bocznica ta obsługiwała niegdyś pobliski tartak , wytwórnię sklejek, zakłady mięsne jak również Browar Dojlidy. W latach 80tych jedna odnoga bocznicy dochodziła także do warsztatów zakładu elektrycznego zlokalizowanych przy ul Branickiego. Z dawnej bocznicy pozostał dziś tylko fragment w bezpośrednim sąsiedztwie linii Białystok - Zubki Białostockie. Do ostatnich dni pracy przewozowej na tej bocznicy obsługę trakcyjną zapewniała przede wszystkim lokomotywa 401Da. Widoczne zaś na zdjęciu dwa zielone spalinowozy to prawdopodobnie pozostałość po zlikwidowanej jednostce wojskowej przy ul. Poleskiej, zaznaczam, że są to wyłącznie moje przepuszczenia, natomiast pochodzenia niebieskiego Ls40 - 3649 z wymalowaną nazwą IKAJ nie znam. Nie wiem także kto jest obecnie właścicielem bocznicy i trzech przedmiotowych lokomotyw. Niezależnie od tego pozostałości bocznicy są tchnieniem lat minionych i mają swój niepowtarzalny urok.
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
 

Kamil97

Aktywny użytkownik
Reakcje
190 0 0
Na jednej z Białostockich bocznic od wielu lat stoi poniższy zestaw. Bocznica ta obsługiwała niegdyś pobliski tartak , wytwórnię sklejek, zakłady mięsne jak również Browar Dojlidy. W latach 80tych jedna odnoga bocznicy dochodziła także do warsztatów zakładu elektrycznego zlokalizowanych przy ul Branickiego. Z dawnej bocznicy pozostał dziś tylko fragment w bezpośrednim sąsiedztwie linii Białystok - Zubki Białostockie. Do ostatnich dni pracy przewozowej na tej bocznicy obsługę trakcyjną zapewniała przede wszystkim lokomotywa 401Da. Widoczne zaś na zdjęciu dwa zielone spalinowozy to prawdopodobnie pozostałość po zlikwidowanej jednostce wojskowej przy ul. Poleskiej, zaznaczam, że są to wyłącznie moje przepuszczenia, natomiast pochodzenia niebieskiego Ls40 - 3649 z wymalowaną nazwą IKAJ nie znam. Nie wiem także kto jest obecnie właścicielem bocznicy i trzech przedmiotowych lokomotyw. Niezależnie od tego pozostałości bocznicy są tchnieniem lat minionych i mają swój niepowtarzalny urok.
Jeśli dobrze pamiętam obie Ls40 pracowały w Zakładach Przemysłu Sklejek.
 

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
5.763 141 0
Wrzesień 2007.
Skierniewicka (PSMK) Ls40 wciąga na teren parowozowni skład osobowy, który z Warszawy doturlał się za Ok1-359
Parowóz pojechał się obrócić na "trójkącie", żeby się podstawić przodem do jazdy z powrotem do "Stolca".

IMG_6423.JPG

IMG_6488.JPG


Warszawa-Praga, listopad 2008
IMG_12882.JPG

IMG_12883.JPG
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki