Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Myślę, że ograniczenie głównie wynika z obciążalności styków w nastawniku, więc pewnie pojechać by pojechała, tylko szybko mógłby nastawnik nawalić i skończyło by się jechanie.
Powodów może być więcej - reakcje automatyki na błędy, sytuacje awaryjne, jak również względy praktyczne (nierównomierne charakterystyki trakcyjne pojazdów).
W przypadku dołączenia trzeciej lokomotywy może być też kwestia rodzaju: brak fizycznego wysterowania złącz sterowania wielokrotnego przez lokomotywę "slave" (nie dotyczy maszyn przystosowanych do jazdy potrójnej).
Pinout złącz by pomógł.
Wrzesień 2009, Ełckie muzeum, skansen, skład złomu. Czy ja dobrze pamiętam, że rdzewiejąca tam Ok1 znalazła godne miejsce w Skierniewicach? @Ariel Ciechańsk ? (mam chyba jej zdjęcie z tego czasu)
Wrzesień 2009, Ełckie muzeum, skansen, skład złomu. Czy ja dobrze pamiętam, że rdzewiejąca tam Ok1 znalazła godne miejsce w Skierniewicach? @Ariel Ciechańsk ? (mam chyba jej zdjęcie z tego czasu)
Do "Donaldów" mam taki lekki sentyment... Może dlatego, że trochę się na pasażera po ZNTK'u najeździłem ( szczególnie na "Titanic'a - na pomoście na czole...)
... 10.2014, Warszawa Czyste, 401Da -300 ganiająca z węglarkami w te i na zad na ładownie...
02.2020... Mińsk Mazowiecki (aktualnie Pesowski ) Donald manewruje sobie z Elfem po zakładzie - z powodu długości składu przetaczanego, musi wjechać trochę w tor 9 stacji...