Oprócz dwóch parowozów stoi tu kilka spalinowozów, z których kilka jest faktycznie używanych do prowadzenia pociągów turystycznych. Drugi parowóz to kanadyjski 0-6-0 nie dawno uruchomiony, jednak ten jest za słaby na górskie szlaki.
Przyjaźnie nastawiona załoga pozwoliła mi wejść do parowozowni. Stał tam parowóz manewrowy 0-6-0, dwa spalinowozy, oraz ciężki sześcioosiowy wagon restauracyjny. Niestety zdjęcia parowozu nie wyszły, było ciasno i można było sfotografować większość taboru tylko częściowo.
F7 4268 nie jest obecnie na chodzie, ale jego brat sfotografowany na zewnątrz jest, chociaż wygląda gożej.
Nie ma dymienia (palenia) chyba żeś lokomotywą.
Przyjaźnie nastawiona załoga pozwoliła mi wejść do parowozowni. Stał tam parowóz manewrowy 0-6-0, dwa spalinowozy, oraz ciężki sześcioosiowy wagon restauracyjny. Niestety zdjęcia parowozu nie wyszły, było ciasno i można było sfotografować większość taboru tylko częściowo.
F7 4268 nie jest obecnie na chodzie, ale jego brat sfotografowany na zewnątrz jest, chociaż wygląda gożej.
Nie ma dymienia (palenia) chyba żeś lokomotywą.
Ostatnio modyfikowane przez moderatora:
- 3
- 3
- Pokaż wszystkie