No to ten HH660 jest w zasadzie "w domu"
Mają dwie takie MLW C630, myślałem że kupili trzy. Druga jest ładnie odmalowana i pózniej zobaczyłem ją na stacji. Nie wiem czy ta jest na chodzie, może na części zapasowe (?)
Gdyby wielbiciele SP&S się dowiedzieli że ich C425 jest tu na czięści to by ich szlag trafił.
Apropos tego żółtego ten, tego.
A. rocznik 1940 Built As: DLW 409 (HH660)
"NIWX HH660 603 arrived in Scranton to it's new/former home. 603 was built in 1940 as Delaware Lackawanna and Western 409 and worked in Scranton. After life on the EL, it was purchased by RELCO before being sold to a private owner. GVT, parent company of the DL, purchased this unit and plans to return it to DLW 409."
MLW C630 strasznie trąca Carter MInning i wydaje się, że jest na chodzie
Alco Burlington - to jeszcze z Oregonu, ze Spokane, Portland & Seattle - oni mieli je przed 1970tym, nawet z tym samym numerem SP&S 327 (C425)
(Burlingon Northern miał je w numeracji 4xxx)
A. rocznik 1940 Built As: DLW 409 (HH660)
"NIWX HH660 603 arrived in Scranton to it's new/former home. 603 was built in 1940 as Delaware Lackawanna and Western 409 and worked in Scranton. After life on the EL, it was purchased by RELCO before being sold to a private owner. GVT, parent company of the DL, purchased this unit and plans to return it to DLW 409."
MLW C630 strasznie trąca Carter MInning i wydaje się, że jest na chodzie
Alco Burlington - to jeszcze z Oregonu, ze Spokane, Portland & Seattle - oni mieli je przed 1970tym, nawet z tym samym numerem SP&S 327 (C425)
(Burlingon Northern miał je w numeracji 4xxx)
Gdyby wielbiciele SP&S się dowiedzieli że ich C425 jest tu na czięści to by ich szlag trafił.