Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Gniazda pod łożyska rozwiercone rozwiertakami fi7H7 oraz fi10H7. Wszystko pasuje z należytym luzem. Wszystko jest współosiowo i wstępnie działa prawidłowo. Oby tak dalej. Obudowy mam zamiar polakierowac proszkowo RAL 9005 70 stopni połysku. To samo z kołami i ze sprzęgłami napędowymi na zewnątrz kół, jak to w ET22 i EU07.
Nie zartuj. Potrzebuje miec idealnie rownej 3mm dlugosci tulejki, wiec odcinam na tokarce z rurki wstepnie tulejki z naddatkiem. Tulejka jest rowna na jedny koncu, wkladam polwyroby w przyrzad i szlifuje na papierze sciernym do rownosci z przyrzadem. Kumasz teraz?
Nie zartuj. Potrzebuje miec idealnie rownej 3mm dlugosci tulejki, wiec odcinam na tokarce z rurki wstepnie tulejki z naddatkiem. Tulejka jest rowna na jedny koncu, wkladam polwyroby w przyrzad i szlifuje na papierze sciernym do rownosci z przyrzadem. Kumasz teraz?
Rozumiem świetna metoda. Ja używałem twardego drewna właśnie nawiercanego, aby w to wsadzić kawałek mosiądzu w celu nawiercenia w nim otworu. Ale mój teigrek jest budowany bardziej jak AK47, czyli duże tolerancje.
Obudowy przekładni wypiaskowane i polakierowane. Czas na montaż wyposażenia i reszty zestawów kołowych. Przed lakierowaniem obudowy zostały poddane fasforanowaniu żelazowemu w celu poprawy przyczepnosci lakieru oraz podniesienia odpornosci korozyjnej.