Ostatni już w naszym pociągu jest wagon zakryty, czyli „boxcar”. Podwozie jest identyczne z tymi, jakie używano do instrukcji platform, natomiast ściany boczne i czołowe były wykonane z drewna.
Po bokach znajdowały się drzwi drzwi przesuwne umożliwiające załadunek i rozładunek przewożonych towarów.
Model (56 g) był oferowany przez Rivarossi od drugiej połowy lat 70-tych XX wieku.
Standard wykonania jest podobny do już przedstawionych wagonów firmy z tego okresu.
Boczne drzwi dają się otwierać. Jazda jest bardzo pewna przy niewielkich oporach toczenia.
	
								Po bokach znajdowały się drzwi drzwi przesuwne umożliwiające załadunek i rozładunek przewożonych towarów.
Model (56 g) był oferowany przez Rivarossi od drugiej połowy lat 70-tych XX wieku.
Standard wykonania jest podobny do już przedstawionych wagonów firmy z tego okresu.
Boczne drzwi dają się otwierać. Jazda jest bardzo pewna przy niewielkich oporach toczenia.
Załączniki
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		293,9 KB Wyświetleń: 22
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		374,9 KB Wyświetleń: 22
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		320 KB Wyświetleń: 21
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		479,3 KB Wyświetleń: 21
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		986,4 KB Wyświetleń: 18
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		532,6 KB Wyświetleń: 12
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		279,6 KB Wyświetleń: 11
- 
		
			
	
		
		
	
			
		
		
		385,2 KB Wyświetleń: 10
- 
			
				2 
- 
			
				3 
- Pokaż wszystkie
 
				 
 
		 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
 
		 
 
		 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
				 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		 
 
		