Ostatni już w naszym pociągu jest wagon zakryty, czyli „boxcar”. Podwozie jest identyczne z tymi, jakie używano do instrukcji platform, natomiast ściany boczne i czołowe były wykonane z drewna.
Po bokach znajdowały się drzwi drzwi przesuwne umożliwiające załadunek i rozładunek przewożonych towarów.
Model (56 g) był oferowany przez Rivarossi od drugiej połowy lat 70-tych XX wieku.
Standard wykonania jest podobny do już przedstawionych wagonów firmy z tego okresu.
Boczne drzwi dają się otwierać. Jazda jest bardzo pewna przy niewielkich oporach toczenia.
Po bokach znajdowały się drzwi drzwi przesuwne umożliwiające załadunek i rozładunek przewożonych towarów.
Model (56 g) był oferowany przez Rivarossi od drugiej połowy lat 70-tych XX wieku.
Standard wykonania jest podobny do już przedstawionych wagonów firmy z tego okresu.
Boczne drzwi dają się otwierać. Jazda jest bardzo pewna przy niewielkich oporach toczenia.
Załączniki
-
293,9 KB Wyświetleń: 18
-
374,9 KB Wyświetleń: 19
-
320 KB Wyświetleń: 17
-
479,3 KB Wyświetleń: 17
-
986,4 KB Wyświetleń: 14
-
532,6 KB Wyświetleń: 10
-
279,6 KB Wyświetleń: 8
-
385,2 KB Wyświetleń: 7
- 2
- 3
- Pokaż wszystkie