Dzisiaj nareszcie goniłem dopiero co odbudowany Reading Railway T1. T1 była to seria 30-stu parowozów "przebudowana" niemal dosłownie ze starszych parowozów towarowych typu "Consolidation" z układem osi 1-4-0. Nowe T1 powstały pod koniec wojny jako typ "Northern", czyli 2-4-2, po amerykańsku układ kół 4-8-4. Z trzydziestu maszyn zachowane zostały 4, a to dla tego że pod koniec trakcji parowej na Reading, zostały prowadzone tzw. "Iron Horse Rambles"- wycieczki długich pociągów pasażerskich które były ciągnięte przede wszystkim przez kilka maszyn T1 i które cieszyły się dużą popularnością. Jedna maszyna wyłądowała daleko na zachodnim brzegu, inna była pomalowana w 1976r. do pociągu o nazwie "Freedom Train" celebrującego 200 lat kraju. Najpierw ustawiłem się na moście jeszcze w Reading gdzie pociąg rozpoczynał bieg:
Po tem na gaz i udokumentowałem maszynę zaraz na północ za Hamburgiem:
Następnie złapałem nie daleko Jim Thorpe
Z powrotem miałem lepszy plan, a dobrze grzali i nie było dużo czasu na wybieranie:
Następnie w długiej kolumnie wariatów kolejowych ledwo co zdążyłem do Hometown gdzie parowóz z osiemnastoma wagonami pracował pełną parą pod górę, odgłos w wąwozie nie do zapomnienia:
Ostatnie pokażę z powrotem na stacji w Reading po przyjeździe:
I nie zapomnijmy o tych którzy to dbają o te piękne maszyny:
Smarowanie.
Z powrotem miałem lepszy plan, a dobrze grzali i nie było dużo czasu na wybieranie:
Następnie w długiej kolumnie wariatów kolejowych ledwo co zdążyłem do Hometown gdzie parowóz z osiemnastoma wagonami pracował pełną parą pod górę, odgłos w wąwozie nie do zapomnienia:
Ostatnie pokażę z powrotem na stacji w Reading po przyjeździe:
I nie zapomnijmy o tych którzy to dbają o te piękne maszyny:
Smarowanie.
- 8
- 1
- Pokaż wszystkie