• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowe klimaty za granicą

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.464 111 11
Tak normalnie współczesne wagony nie za bardzo fotografuje, ale tego nie mogłem objechać. Gillette, Wyoming, dzisiaj:
20220815_101756.jpg
20220815_101911.jpg

I pociąg w którym znalazł się wagon. Crazy woman znaczy zwariowana kobieta, lub jak kto woli-wariatka;
20220815_101418.jpg
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.464 111 11
Billings, Montana i malutka "lokomotywownia" z cysterną używaną do tankowania spalinowozów. Caboose stał na sąsiednim torze, klimat akurat na małą makietę:
20220815_154250.jpg
20220815_155112.jpg
20220815_155133.jpg
20220815_155952.jpg

Reszta jak wrócę;)
 
Ostatnio edytowane:

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
6.010 144 0
Znalazłeś coś czego jeszcze w gogle nie ma. Musi być nowy właściciel (BUGX), bo w necie nadal występuje jako "San Luis and Rio Grande Railroad" (SLRG 1100) FP10.
Zbudowany w 1946 jako F3A.
Malowanie wcale nie podobne ani do oryginału, ani do RioGrande ;) najbardziej podobne do Boston&Maine ;)
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.681 65 3
Można by powiedzieć malowanie historyczno fantastyczne ;). Ale bardzo estetyczne co jest rzadkością w przypadku nowych malowań starych lokomotyw (patrz pstrokacizna na naszych EU07 i pochodnych)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.464 111 11
Dokładnie, od razu jak zobaczyłem myślę Boston and Maine. Oprucz tego stała tam cała kolekcja "Bulldogów". Nie będę zaśmiecał tego tematu, ale dodam jeszcze to jedno zdjęcie, ponieważ kolorystyka zachodzącego słońca i dalekie burze dawały wspaniałe oświetlenie...I kiedy ostatnio można spotkać:D-
20220825_180335.jpg
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
787 87 8
ViaRail pociąg 645 Ottawa Toronto wyprzedza ruch samochodowy na 401 przed Kingston, Ontario. Lokomotywa GM F40PH-2. Wagony LRC.

77BCE760-0880-450A-93FA-ACC3576C55EA.jpeg


Podwójny skład Toronto-Montreal(62) Toronto-Ottawa (52), pierwszy to 62 lokomotywa GE P42DC. Kierunek 401 na wschód, przed Gananoque Ontario.

69D0A568-A42A-41E5-A73C-A16069BF6F86.jpeg


Blaszaki składu montrealskiego.

7DA2B2E9-B201-4533-8A7E-F505ED8A543B.jpeg


Skład do Ottawy(52), lokomotywa GM F40PH-2. Wagony LRC. Pociągi rozdzielane są tuż przed wjazdem do Brockville. Następnie wjeżdżają na stację kolejno, już jako oddzielne składy. Ottawski czeka przed stacją, aż Montreal odjedzie.

20456203-DE07-4C70-B0D9-815BA7E3CA1E.jpeg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.681 65 3
Ciekawy sposób oszczędności przebiegów. Bo chyba tylko tym można tłumaczyć zestawienie podwójnych pociągów. W Europie takich pociągów z czynną lokomotywą w środku nie spotkałem. Ale to są inne warunki i długości torów stacyjnych.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.860 525 30
W Europie takich pociągów z czynną lokomotywą w środku nie spotkałem.
A ja owszem, w Belgii jeżdżą (jeździły?) takie pociągi zestawione z elektrowozu i składu wagonów piętrowych z wagonem rozrządczym na drugim końcu. Był to typowy skład "push-pull", ale Belgowie potrafili dwa takie składy połączyć jeden za drugim tak, że lokomotywa drugiego składu był w środku całego pociągu. Jeśli uda mi się znaleźć zdjęcie takiego pociągu, wrzucę je tu dla przykładu, choć to trochę nie na temat tego wątku.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
787 87 8
Dokładnie, od razu jak zobaczyłem myślę Boston and Maine. Oprucz tego stała tam cała kolekcja "Bulldogów". Nie będę zaśmiecał tego tematu, ale dodam jeszcze to jedno zdjęcie, ponieważ kolorystyka zachodzącego słońca i dalekie burze dawały wspaniałe oświetlenie...I kiedy ostatnio można spotkać:D- Zobacz załącznik 914242
To wygląda na Canadian National EMD FP9 moduł B 6622 z 1957 roku.
 

Podobne wątki