• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Kolejowe klimaty za granicą

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.897 111 7
Tak normalnie współczesne wagony nie za bardzo fotografuje, ale tego nie mogłem objechać. Gillette, Wyoming, dzisiaj:
20220815_101756.jpg
20220815_101911.jpg

I pociąg w którym znalazł się wagon. Crazy woman znaczy zwariowana kobieta, lub jak kto woli-wariatka;
20220815_101418.jpg
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.897 111 7
Billings, Montana i malutka "lokomotywownia" z cysterną używaną do tankowania spalinowozów. Caboose stał na sąsiednim torze, klimat akurat na małą makietę:
20220815_154250.jpg
20220815_155112.jpg
20220815_155133.jpg
20220815_155952.jpg

Reszta jak wrócę;)
 
Ostatnio edytowane:

Misiek

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
5.062 140 0
Znalazłeś coś czego jeszcze w gogle nie ma. Musi być nowy właściciel (BUGX), bo w necie nadal występuje jako "San Luis and Rio Grande Railroad" (SLRG 1100) FP10.
Zbudowany w 1946 jako F3A.
Malowanie wcale nie podobne ani do oryginału, ani do RioGrande ;) najbardziej podobne do Boston&Maine ;)
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.286 61 2
Można by powiedzieć malowanie historyczno fantastyczne ;). Ale bardzo estetyczne co jest rzadkością w przypadku nowych malowań starych lokomotyw (patrz pstrokacizna na naszych EU07 i pochodnych)
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
3.897 111 7
Dokładnie, od razu jak zobaczyłem myślę Boston and Maine. Oprucz tego stała tam cała kolekcja "Bulldogów". Nie będę zaśmiecał tego tematu, ale dodam jeszcze to jedno zdjęcie, ponieważ kolorystyka zachodzącego słońca i dalekie burze dawały wspaniałe oświetlenie...I kiedy ostatnio można spotkać:D-
20220825_180335.jpg
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
664 64 8
ViaRail pociąg 645 Ottawa Toronto wyprzedza ruch samochodowy na 401 przed Kingston, Ontario. Lokomotywa GM F40PH-2. Wagony LRC.

77BCE760-0880-450A-93FA-ACC3576C55EA.jpeg


Podwójny skład Toronto-Montreal(62) Toronto-Ottawa (52), pierwszy to 62 lokomotywa GE P42DC. Kierunek 401 na wschód, przed Gananoque Ontario.

69D0A568-A42A-41E5-A73C-A16069BF6F86.jpeg


Blaszaki składu montrealskiego.

7DA2B2E9-B201-4533-8A7E-F505ED8A543B.jpeg


Skład do Ottawy(52), lokomotywa GM F40PH-2. Wagony LRC. Pociągi rozdzielane są tuż przed wjazdem do Brockville. Następnie wjeżdżają na stację kolejno, już jako oddzielne składy. Ottawski czeka przed stacją, aż Montreal odjedzie.

20456203-DE07-4C70-B0D9-815BA7E3CA1E.jpeg
 

Jacek765

Znany użytkownik
GGM
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
3.286 61 2
Ciekawy sposób oszczędności przebiegów. Bo chyba tylko tym można tłumaczyć zestawienie podwójnych pociągów. W Europie takich pociągów z czynną lokomotywą w środku nie spotkałem. Ale to są inne warunki i długości torów stacyjnych.
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
11.332 463 29
W Europie takich pociągów z czynną lokomotywą w środku nie spotkałem.
A ja owszem, w Belgii jeżdżą (jeździły?) takie pociągi zestawione z elektrowozu i składu wagonów piętrowych z wagonem rozrządczym na drugim końcu. Był to typowy skład "push-pull", ale Belgowie potrafili dwa takie składy połączyć jeden za drugim tak, że lokomotywa drugiego składu był w środku całego pociągu. Jeśli uda mi się znaleźć zdjęcie takiego pociągu, wrzucę je tu dla przykładu, choć to trochę nie na temat tego wątku.
 

jack_flash

Aktywny użytkownik
Reakcje
664 64 8
Dokładnie, od razu jak zobaczyłem myślę Boston and Maine. Oprucz tego stała tam cała kolekcja "Bulldogów". Nie będę zaśmiecał tego tematu, ale dodam jeszcze to jedno zdjęcie, ponieważ kolorystyka zachodzącego słońca i dalekie burze dawały wspaniałe oświetlenie...I kiedy ostatnio można spotkać:D- Zobacz załącznik 914242
To wygląda na Canadian National EMD FP9 moduł B 6622 z 1957 roku.
 

Podobne wątki