Czy to był skład typu "push-pull"? A lokomotywa to rzeczywiście wyrób francuskiej firmy (wtedy jeszcze) Alsthom (dziś Alstom). Jest oparta o rozwiązania lokomotywy SNCF BB 15000, o której trochę pisałem
tu.
A tak przy okazji: co te wpisy o kolejach w Portugalii, podobnie zresztą jak relacje z wycieczek po USA, mają wspólnego z
kolejowymi klimatami? Wątek, w którym z założenia miały być publikowane niecodzienne, naprawdę klimatyczne ujęcia kolei, przekształcił się w zbiorowisko lepszych i gorszych zdjęć o tematyce kolejowej i relacji z różnych wycieczek. Same w sobie nie raz bardzo ciekawe, ale po pierwsze, powodujące, że robi się tu powoli groch z kapustą, a po drugie, z "klimatem kolei" często nie mające niczego wspólnego. Proponuję z trochę większą starannością dobierać zdjęcia
do tego wątku, a wszelkie inne zamieszczać we właściwych wątkach, a jeżeli takiego nie ma, to utworzyć odpowiedni wątek. Wpisy kolegi
@jack_flash z ciekawymi zdjęciami z Portugalii mogłyby się znaleźć w już istniejącym
wątku o kolejach w Portugalii (chociaż sam autor tego wątku wstawił tam głównie zdjęcia portugalskich tramwajów, a tym jest odrębny wątek).