Wracając do tematu zdjęcia splotu torów na terenie zakładów Škoda Plzen to jest ono jak wyżej wspomniano ze znacznie wcześniejszego okresu. Widać na nim u góry w głębi przechodzącą konstrukcję jakby krytą kładkę lub rurociąg, prowadzącą zza płotu na teren zakładu. Tego nie ma na obecnym zdjęciu satelitarnym, a sprawdziłem większy obszar mapy. Pewnym tropem może być też stojąca w głębi lokomotywa elektryczna manewrowa z dość dużej rodziny E458.0(110), S458.0(210), E426.0(113), E458.1(111) i 114. Lokomotywy tych serii produkowano z przerwami w latach 1971 - 2000. Do przeanalizowania jest jeszcze kolorystyka tej lokomotywy czyli jakie lokomotywy opuszczały bramy fabryki pomalowane na kolor zielony z szerokim kremowym pasem na wysokości górnego reflektora. O ile dobrze kojarzę to lokomotywy produkowane w latach siedemdziesiątych nie miały malowanych szerokich pasów. Zaczęto je stosować gdzieś w latach osiemdziesiątych ale zwykle były one w kolorze żółtym. Nie szukałem jednak zbytnio zdjęć tych lokomotyw. Natomiast najbardziej zbliżone malowanie znalazłem przy opisie ostatniej zbudowanej krótkiej serii 114 a ściślej 114.5 zbudowanej w liczbie 4 sztuk w latach 1996 - 2000 dla prywatnego odbiorcy.
Czy produkowane do lat 1982 i 1983 lokomotywy serii E458.1 i S458.0 miały fabrycznie malowany kremowy szeroki pas tego nie wiem ale podejrzewam że raczej nie. Tak więc podejrzewam że prawdopodobnie zdjęcie wykonano w latach 1996 -2000.
Sam splot torów w głębi przy płocie ma 5 szyn.
Czy produkowane do lat 1982 i 1983 lokomotywy serii E458.1 i S458.0 miały fabrycznie malowany kremowy szeroki pas tego nie wiem ale podejrzewam że raczej nie. Tak więc podejrzewam że prawdopodobnie zdjęcie wykonano w latach 1996 -2000.
Sam splot torów w głębi przy płocie ma 5 szyn.