Bardzo wątpię w ruszenie łącznicy, od strony Zielonki nie ma jeszcze sieci, na żadnym torze, a Rembertowa nie widziałem od czasu zamknięcia, lecz z powyższych zdjęć da się wywnioskować bankowe opóźnienie. Poza tym nikt tam nie ma zapoznania szlaku. Moim zdaniem, jak pogoda będzie sprzyjać to do marcowej korekty może zdążą.
Stacja Tłuszcz jest już gotowa od strony Krusza i Jasienicy, od Wołomina wjazd odbywa się na bok, na tory główne dodatkowe od 8 wzwyż. Ruchem steruje już nowa nastawnia Tł (ja mówię żartobliwie TłC), a nastawnia TłA doraźnie pełni funkcję PSKP. Co do Łochowa, to moim zdaniem trochę skopali tę stację. Aby wjechać pod peron, jadąc do Małkini, pociąg musi być skierowany zawsze na bok. Dla pociągów towarowych przewidziano tylko jeden tor ( w Tłuszczu tylko dwa), a w Łochowie zawsze jakiś towar stał, kiedy inne stacje nie brały lub podczas wyprzedzania. Ja na miejscu projektanta, wstawiłbym rozjazdy w torze numer 3 za peronem i była by wtedy możliwość wykorzystania całej długości toru długiego Łochowa i przyjmowania pociągów towarowych na jego dalszą część. Nastawnia w Łochowie jest już gotowa, wczoraj na prędce wieszali tabliczki z nazwami posterunku. Jest też sporo dwudziestek na każdym przejeździe na odcinku Tłuszcz - Sadowne, ale może do nowego rozkładu chociaż część zniknie.