Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
No trzeba sil do myslenia z HO sie kompletnie nie rozstaje, jednak pozbylem sie prawie wszystkiego amerykanskiego taboru. Na razie prace nad makieta HO stoja, chcem sie uporac z tym zawieszeniem na Ty2.
Taa, torowisko w zasadzie zrobione oprucz torow w parowozowni. Ostatnio pracowalem nad tunelami. Ty2 w skali krolewskiej mialem na mysli juz kilka lat, zauroczyl mnie pokaz parowozow w tej skali na jakim mialem okazje byc i jednoczesnie dal mi motywacje do roboty. Teraz kiedy bylem w Polsce znajomy maszynista zrobil mi kopie dokumentacji tego parowozu, od razu dostalem rysunki do kilku tendrow z jakimi mozna bylo spotkac teigreki. Najtrudniej bylo zaczac ale kiedy zrobilem pierwsze zestawy kol to sie projekt zaczal rozkrecac Przyznam ze ta skala jest bardzo "widowiskowa".
Praca nad juz istoja wrzala, nie bede robil wszedzie imitacji srub poniewaz nie chcem popelnic samobojstwa. Jednak tam gdzie rama jest widoczna trzeba bedzie sie postarac
Mala przymiarka ostojnic do kol na torach Marklina, promien luku 1022,54, azeby sprawdzic czy parowoz bedzie swobodnie przechodzil. Ostoja parowozu bedzie 30mm szeroka, w skali 1:32 powinna byc ok. 33,5 mm, czyli nie bedzie widocznej ruznicy a parowoz bedzie mogl pokonywac 2 metrowe petle, postanowilem tez wyprobbowac swoich sil w budowie dzialajacego zawieszenia
Zobacz załącznik 151333Zobacz załącznik 151334Zobacz załącznik 151335
Wypadek niezwykle realistycznie wygląda. Jest taki dział - założony chyba przez CoCu (Irka) "Katastrofy kolejkowe" - trzeba te zdjęcia tam umieścić - bo to kronika wypadków na naszych domowych szlakach. Przy okazji przydałoby się podać przyczynę katastrofy, winowajcę i karę jaką za nią poniósł.