• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Dolnośląskie klimaty

OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.487 112 11
#81
Fajne (y). Widze ze rozstajesz się powoli z skala H0.;)
A gdzie podziala się kanapka ?:D(2-gie zdjecie)
No trzeba sil do myslenia:) z HO sie kompletnie nie rozstaje, jednak pozbylem sie prawie wszystkiego amerykanskiego taboru. Na razie prace nad makieta HO stoja, chcem sie uporac z tym zawieszeniem na Ty2.
 
OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.487 112 11
#83
Z tego co kojarzę, makietę masz w skali H0 :).
Taa, torowisko w zasadzie zrobione oprucz torow w parowozowni. Ostatnio pracowalem nad tunelami. Ty2 w skali krolewskiej mialem na mysli juz kilka lat, zauroczyl mnie pokaz parowozow w tej skali na jakim mialem okazje byc i jednoczesnie dal mi motywacje do roboty. Teraz kiedy bylem w Polsce znajomy maszynista zrobil mi kopie dokumentacji tego parowozu, od razu dostalem rysunki do kilku tendrow z jakimi mozna bylo spotkac teigreki. Najtrudniej bylo zaczac ale kiedy zrobilem pierwsze zestawy kol to sie projekt zaczal rozkrecac:) Przyznam ze ta skala jest bardzo "widowiskowa".
 
OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.487 112 11
#86
Prace nad Ty2 sie posuwaja do przodu:) zmajstrowalem takie wkladki z mosiadzu jako prowadnice, teraz trzeba wymyslec jak zrobic lorzyska.
20131108_215038.jpg
20131108_220219.jpg
 
OP
OP
teigrekty2

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.487 112 11
#87
Praca nad juz istoja wrzala, nie bede robil wszedzie imitacji srub poniewaz nie chcem popelnic samobojstwa. Jednak tam gdzie rama jest widoczna trzeba bedzie sie postarac;)
20131110_083614.jpg
20131110_083650.jpg
20131110_090047.jpg
20131110_090103.jpg
 

karol_mar

Znany użytkownik
Reakcje
69 1 0
#89
W jakiej skali ten Ty? H0?
Mala przymiarka ostojnic do kol na torach Marklina, promien luku 1022,54, azeby sprawdzic czy parowoz bedzie swobodnie przechodzil. Ostoja parowozu bedzie 30mm szeroka, w skali 1:32 powinna byc ok. 33,5 mm, czyli nie bedzie widocznej ruznicy a parowoz bedzie mogl pokonywac 2 metrowe petle, postanowilem tez wyprobbowac swoich sil w budowie dzialajacego zawieszenia;) Zobacz załącznik 151333 Zobacz załącznik 151334 Zobacz załącznik 151335
 

matis_kr

Znany użytkownik
SMK Katowice
NAMR
Reakcje
159 1 0
#97
No to ja się nie dziwię, że doszło do takiego wypadku. A przepisy PKP mówią że na zwrotnicach i w rejonie stacji dopuszczalna prędkość to 40km/h:D
 

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.877 525 30
#98
No to ja się nie dziwię, że doszło do takiego wypadku. A przepisy PKP mówią że na zwrotnicach i w rejonie stacji dopuszczalna prędkość to 40km/h:D
A w jakich przepisach? Bo ja widziałem w Polsce pociągi przejeżdżające przez zwrotnice w "rejonie stacji" z prędkością nawet 160 km/h.:p
 

bstok70

Znany użytkownik
MSMK
PGM
Reakcje
1.541 34 1
#99
Wypadek niezwykle realistycznie wygląda. Jest taki dział - założony chyba przez CoCu (Irka) "Katastrofy kolejkowe" - trzeba te zdjęcia tam umieścić - bo to kronika wypadków na naszych domowych szlakach. Przy okazji przydałoby się podać przyczynę katastrofy, winowajcę i karę jaką za nią poniósł.
 
Autor wątku Podobne wątki Forum Odpowiedzi Data
Buduję makietę 5
Buduję makietę 109

Podobne wątki