Nie chcę psuć wątkodawcy przyjemności prezentacji modelu Robura. Dlatego ograniczę się tylko do jednego zdjęcia, ale w towarzystwie drugiego Robura sprzed kilku(nastu?) lat z kolekcji KAP.
Nowy model jest opisany jako LO3000 czyli benzynowy a starszy jako LD3001 czyli diesel już po jakiejś niedużej zmianie w konstrukcji. Ogólnie wykonanie jest poza zabudową identyczne z wyjątkiem klapek "eco klimatyzacji" w dachu LO3000.
Osobiście bardzo dobrze wspominam te samochody w skali 1:1. Miałem okazję trochę podróżować w kabinie jako pasażer z kolegą który pracował w PTHW. Ogólnie kabina bardzo przestronna w porównaniu ze Starem 28/29. "Nasz" Robur był z identyczną zabudową typu furgon, miał silnik diesla a kabina była w kolorze beżowo brązowym. Latem było dość gorąco od silnika i unosił się w środku zapach przygrzanej gumy z olejem. Spory hałas to rzecz normalna, z resztą Star 28 też był głośny w kabinie, znacznie bardziej od Stara 29.
Nowy model jest opisany jako LO3000 czyli benzynowy a starszy jako LD3001 czyli diesel już po jakiejś niedużej zmianie w konstrukcji. Ogólnie wykonanie jest poza zabudową identyczne z wyjątkiem klapek "eco klimatyzacji" w dachu LO3000.
Osobiście bardzo dobrze wspominam te samochody w skali 1:1. Miałem okazję trochę podróżować w kabinie jako pasażer z kolegą który pracował w PTHW. Ogólnie kabina bardzo przestronna w porównaniu ze Starem 28/29. "Nasz" Robur był z identyczną zabudową typu furgon, miał silnik diesla a kabina była w kolorze beżowo brązowym. Latem było dość gorąco od silnika i unosił się w środku zapach przygrzanej gumy z olejem. Spory hałas to rzecz normalna, z resztą Star 28 też był głośny w kabinie, znacznie bardziej od Stara 29.