Niebieskie światełka nie powinny działać gdyż one sygnalizowały, że są otwarte drzwi ładunkowe i trwa wymiana ładunku. Podczas jazdy wagonu światła były wygaszone.
A jak jestem przy głosie o światełkach to widzę, że brak jest w drzwiach uchwytów w kształcie rurek w celu umieszczenia niebieskich chorągiewek, wywieszanych w przypadku awarii w/w lampek.
Wracając do wywietrzników - w opisie rysunku jest błąd. Pozycja 15 to nie jest grzejnik, to jest tablica rozdzielcza i właśnie nad nią był wywietrznik w kształcie kominka. Rysunek przedstawia wagon 101C, który w momencie wyjścia z Pafawagu posiadał tylko ogrzewanie nawiewne. Następne wagony 101 Cc i 101 Ch posiadały instalację ogrzewania parowego, elektrycznego i nawiewnego. W latach późniejszych wagony 101 C zostały wyposażone w ogrzewanie parowe i elektryczne.
Drugi wywietrznik był w przedziale wypoczynkowym a trzeci nad szatnią lub WC.
Wydaje mi się, że za słabo są zaakcentowane progi drzwi załadunkowych a trochę za mocno klapki odśnieżne ( no chyba, że tam już dobrze nawiało
)
I jeszcze jedna rzecz - zależy z jakiego okresu będzie ten wagon i jaki będzie posiadał numer. W latach późniejszych w części wagonów 101 z odmianami, przystosowanych do przewozu kontenerów zamontowano odboje drzwiowe.
A sam model .... jestem pełen podziwu!