Dobrze. Z zebranych przeze mnie danych wynika, że w pociągach TEE Niemcy wykorzystywali wagony serii Avmz 111, Apmz 121 i 122 oraz Avmz 207 (Eurofima). 4 typy...dość niewiele. Ale to dobrze.
Natomiast problemem pewnym są wagony restauracyjne. Czy wagony serii ARmz 211 (https://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=artikel&vw_id=23566&vw_name=detail) były w pociągach TEE wykorzystywane ?
Nurtuje mnie jeszcze kwestia sposobu malowania w wagonach TEE osłony (fartucha) podwozia na kolor czarny lub bordowy. Nie wierzę, że Niemcy nie mieli w tym jakiegoś celu. Czy mogło to być związane z tym, aby odróżnić pociągi TEE krajowe od tych międzynarodowych ?
Natomiast problemem pewnym są wagony restauracyjne. Czy wagony serii ARmz 211 (https://www.piko-shop.de/index.php?vw_type=artikel&vw_id=23566&vw_name=detail) były w pociągach TEE wykorzystywane ?
Nurtuje mnie jeszcze kwestia sposobu malowania w wagonach TEE osłony (fartucha) podwozia na kolor czarny lub bordowy. Nie wierzę, że Niemcy nie mieli w tym jakiegoś celu. Czy mogło to być związane z tym, aby odróżnić pociągi TEE krajowe od tych międzynarodowych ?