Dobriden
Nie zarzuciłem projektu. W międzyczasie dojrzewał w głowie.
Zwykle się mówi, że człowiek na starość głupieje. U mnie widzę trend odwrotny
Podchodzę do tematu hobby coraz bardziej odpowiedzialnie
Do brzegu.
Podstawowy plan się nie zmienił. Zmieniły się nieco założenia, przez co układ torowy doznał znacznego uszczuplenia. Zrezygnowałem z ukochanej autokuszetki i z grupy postojowej.
Zmiany w założeniach:
Mała stacja czołowa w górskiej popularnej miejscowości uzdrowiskowo-wypoczynkowej, nad jeziorem.
Jak wcześniej - stacja fikcyjna, będąca takim miksem Wisły Głębce i Krynicy Zdroju.
Zmiana - nie będzie rozwidlenia na Żylinę i Bielsko. Po prostu będzie w górach, w Polsce.
Epoka IVc / Va, po modernizacji, urządzenia przekaźnikowe.
Tor 2a, to tor dla "gości" z zagranicy, którzy będą przyjeżdżać na kąpiele w gorących źródłach (przewiduję postoje wagonów sypialnych z DR, CSD, MAV, SNCF, DSB, nawet OBB, czy SBB - jak pisałem fikcja
).
Zachłysnąłem się tym, czego mi się chciało (duuużo wszystkiego, klimat, autokuszetki, dużo manewrowania). Ale ochłonąłem i zostało to, na czym mi zależy.
KLIMAT (m.in. do zdjęć taboru).
I możliwości manewrowania.
Poniżej plan z ustawionymi semaforami i tarczami manewrowymi.
Proszę o weryfikację i nadanie symboli i numerów tarczom i semaforom. Tego jeszcze nie ogarnąłem
Semafory wyjazdowe "zgapiłem" z Wisły Głębce......
Zrezygnowałem z ukochanej autokuszetki.
Całość będzie podzielona na 5 modułów - 4 standardowej długości 90cm i jeden 1m (z głowicą).
Poniżej budynki, jakie mam zamiar wykorzystać: