@JohnyTRS Nad peronem się jeszcze zastanowię, ale tak, czy inaczej, osobówki leciały by tylko na Bielsko...
Poza tym widziałem inne posterunki, gdzie peron był tylko przy jednym torze na rozwidleniu.
@bstok70 Taaaa, jeszcze mi tu Gawryluka naślij
A teraz poważka. Gdybym chciał zrobić dużą stację końcową, to bym miał raczej inny plan.
Od początku pisałem, że ma to być mała stacja ze średnim ruchem. I że chcę zachować jej kameralność.
Kasa ma znaczenie, ale da się ją jakoś zdobyć. Gorzej z miejscem na przechowywanie modułów. Tego już nie przeskoczę.
Mimo, że przeprowadziłem się z mieszkania do domu, aż tyle miejsca nie ma, żeby składować, a już nie wspomnę o rozłożeniu wszystkich modułów (kiedy już będą)....Mieszkam z rodziną, nie sam
Ta stacja jest głównie dla mnie - do cieszenia się nią i taborem, który na niej postawię.
Dołączanie do reszty będzie sporadyczne, chyba że spodoba się tak, że będę dostawał zaproszenia
Ale to daleeeeka droga.
Plan jest taki:
1. Wszystkie skrzynki stacyjne do końca 2023 roku.
2. Całkowita przejezdność całej stacji do końca 2024 roku (może wcześniej).
3. Podstawowe "dekoracje" na modułach do końca 2024 roku (może wcześniej).
Teraz wracam do kwestii sygnalizacji na szlaku i na posterunku odgałęźnym....
Nie znam się na symbolach, więc nie wiem, jakie światła są na tych semaforach na schemacie z Bieniowca.
Wiem tyle, że za stacją powinna być tarcza ostrzegawcza, później semafor (nie wiem jaki i nie wiem gdzie, względem posterunku),
Później semafory na posterunku od strony Bielska i Żyliny.....
Ale jakie?
Będę wdzięczny za namalowanie na schemacie.