Ja próbuję to uprościć, Pan mi to utrudnia
Nie wszystko w realu jest wg przepisów, teori itp.
Do dziś WSZYSTKIE zwrotnice w Głębcach były przełączane RĘCZNIE przez kolejarzy, nawet te na głowicy wjazdowej/wyjazdowej.
Nie ma tam ŻADNEJ tarczy zaporowej ani tarczy manewrowej. Są TYLKO semafory wyjazdowe.
W Krynicy rozjazdy na głowicy są przestawiane mechanicznie z nastawni, a ten jeden z tyłu ręcznie.
W Kudowie jest nastawnia i ona mechanicznie sterowała wszystkimi rozjazdami (z tego, co pamiętam).
W Łebie NIE MA ŻADNYCH semaforów ani tarcz manewrowych, nie ma nawet nastawni... Wszystkie rozjazdy sterowane ręcznie.
@popowe - jak Ty to widzisz?
1. albo nigdzie nie ma tarcz manewrowych i wajchy są przekładane ręcznie i ruch manewrowy odbywa się na sygnały ręczne i zostają tylko semafory wyjazdowe,
2. albo wszędzie są tarcze/semafory i wszystkie zwrotnice przestawiane mechanicznie/automatycznie z nastawni.
???