Wydaje mi się, że kolega
Szwed1978 ma jednak rację, nieco rozjaśniłem i wyostrzyłem zdjęcie kolegi
Jarząbek w edytorze graficznym i zamiast "2", myślę, że jest tam "9". Wszędzie są też charakterystyczne kropki na końcu cechowania (wskazane czerwoną strzałką), a w przypadku "2" - kropka powinna być nieco dalej. Złudzenie "ogonka od dwójki" daje ten płat rdzy, ułożony w poziomie. Tak czy siak, aby rozwiać wszelkie wątpliwości, to bez szczotki drucianej zapewne się nie obejdzie
A pro po bardzo interesujących zdjęć podkładów stalowych z rumuńskiego Vişeu de Sus kolegi
Paweł R , cechowania na podkładach stalowych (tylko, że o ok. 50 lat młodsze) znalazłem m.in. na linii nr 221 Gutkowo -Braniewo. Przykłady poniżej:
Zdjęcie nr 1. Podkład stalowy
KRUPP 1932. Lubomino - odcięty od toru szlakowego początek toru bocznego, obok wiaduktu drogowego, we wschodniej części stacji.
Zdjęcie nr 2. Miejsce lokalizacji podkładów stalowych w Lubominie.
Zdjęcie nr 3. Szyny zlokalizowane we wschodniej części stacji Lubomino, na odciętym od toru szlakowego, torze bocznym, opisane na zdjęciu wyżej.
Zdjęcie nr 4. Podkład stalowy
THYSSEN 1939. Orneta - wzmocnienie nasypu tuż za mostem na Drwęcy Warmińskiej, po lewej stronie szlaku.
Zdjęcie nr 5. Miejsce lokalizacji w/w podkładu stalowego w Ornecie. Stalowe podkłady wraz ze słupkami z szyn tworzą w tym miejscu konstrukcję wzmacniającą nasyp kolejowy.
Zdjęcie nr 6. Orneta. Przykłady szyn, zlokalizowanych na słupkach wzmacniających nasyp, tuż za mostem na Drwęcy Warmińskiej.