Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Elektrowóz pracował od października 1956 roku do 21 marca 1972 roku. Następnie służył do ogrzewania wagonów w Zakopanym. W 1992 roku został wyremonontowany i przeniesiony do skansenu. Podczas adaptacji na wagon ogrzewczy w 1972roku usunięto oryginalne wyposażenie elektryczne.
A co to ma być ..... patefon??? Co nie pasuje?
Elektrowóz EP02-07 po wycofaniu z pracy liniowej został ustawiony w Zakopanem i stamtąd trafił do Chabówki.
Chyba, że tak. Teraz rozumiem! Takich grzejek było więcej, ale w większości chyba z ET21... W Rybniku stała EU04-04, ktoś mi mówił, że pracowała jako grzejka, ale czy tak było - tego nie potwierdzę.
Spalinowo-elektryczny ten nasz hyde park... A jakoś nie słychać warkotu silnika, nic nie drży i nie czuć olejami i spalinami...))))
Podobały się wam produkty firmy Ganz-Mavag jakie jeździły u nas?