Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
Prawdę mówiąc zabiłeś ćwieka. Chojnickie Claytony w tym czasie jeździły solo bodaj tylko na trzech trasach, z czego dwie raczej wykluczyłem (Lipusz-Bytów oraz Tuchola - Koronowo). Pozostała chyba tylko linia Człuchów - Słosinko, ale jej kompletnie nie znam .
Na dzień dzisiejszy Szczeciński Ganz SN61-183 jest odmalowywany ( odrestaurowywany ) na imprezę na 28 listopada 55 Lecia Lokomotywowni Szczecin Wzgórze Hetmańskie.
Utrzymuję kontakty z Maszynistą Emerytem i Opiekunem tego Ganza Romanem Szymańskim i od niego dowiedziałem się że Ganz będzie jeździł tylko przy lokomotywowni.
Aby Ganza doprowadzić do stanu takiego aby mógł wyjechać poza lokomotywownię czyli w trasę ( szlak ) potrzeba na pełną naprawę trzy i pół miliona złotych.
Nieoficjalnie się dowiedziałem że Ganz ma być Naprawiony, ale nie znam dokładnych szczegółów.
To świetna wiadomość. Szkoda tylko, że dziennikarz nie zadał sobie trudu, żeby sprawdzić brzmienie i pisownię nazwy producenta wagonu. To nie Ganz Mava, lecz Ganz-MÁVAG. Firma powstała z połączenia w 1959 roku firmy Ganz (od nazwiska założyciela Ábrahám Ganz) i MÁVAG - Magyar Királyi Államvasutak Gépgyára (podaję za oficjalną stroną obecnego koncernu Ganz Holding).
Moim zdaniem to może być p.o. Studzienice lub Osława Dąbrowa na odcinku Lipusz - Bytów.
Ta linia w ostatnich latach eksploatacji pasażerskiej była tak zapuszczona, no i claytony zwykle kursowały tam solo.
[DOUBLEPOST=1447072035,1447071676][/DOUBLEPOST]
Moim zdaniem to może być p.o. Studzienice lub Osława Dąbrowa na odcinku Lipusz - Bytów.
Ta linia w ostatnich latach eksploatacji pasażerskiej była tak zapuszczona, no i claytony zwykle kursowały tam solo.
Nie Bodziu, tam linia teletechniczna była dużo "bogatsza" - trzy poprzeczki. No i oświetlenie na wymienionych przez ciebie przystankach wyglądało zupełnie inaczej. Dlatego napisałem, że tą trasę wykluczyłem.
Chyba za bardzo po łebkach czytałem Twój wpis i jakoś mi umknęła linia Lipusz - Bytów.
Co do oceny zdjęcia - już się poprawiłem. Klikałem "doceniam", a wyszło na odwrót - nawet nie wiem kiedy
Coś rozkojarzony po południu byłem, ale już mi lepiej
Gdzieś tam przy okazji dyskusji o awaryjności Claytonów wspomniałem, że w Olsztynie standardowo zapinano do nich po trzy wagony, a nierzadko i cztery. Pisząc to miałem słabą nadzieję, że zachowało się gdzieś zdjęcie takiego składu. Niniejszym dziękujemy Panu, Panie Generale!
W latach 1981-84 często jeździłem pociągiem z Grudziądza do Malborka, składającym się z SN61 właśnie starszej wersji, z lokomotywowni w Zajączkowie Tczewskim
Zgodnie z Dodatkiem Cz II C Północnej DOKP obowiązującym 0d dnia 3 czerwca 1984 r obsługę trakcyjną poc. rel. Malbork-Toruń stanowiły lokomotywy serii SP45 z MD Malbork natomiast poc. rel. Malbork-Grudziądz wagony mot. serii SN52/61 z MD Grudziądz.