Jest możliwe, że wagon z 2004 nie przeszedł jeszcze NG, chociaż prawdopodobieństwo tego jest niewielkie - dla takiego rocznika to pojedyncze sztuki nie doczekały NG (lub kasacji/skreślenia).
Mało możliwe jest również, żeby wagon po rewizji z 1992 roku miał już okna bezpieczeństwa - musiałby być już po NG, czyli jednak za wcześnie jak na lata produkcji. Oczywiście pojedyncze przypadki mogły się zdarzyć (odnalazłem w notatkach przypadek wagonu 111As z 1983 r., po NG w 1992 r.).
Są więc dwie możliwości:
Pierwsza - zgodnie z linią "partii" wypuszczane są modele w postaci "wyłuskanych" rodzynków, reprezentowanych w pojedynczych egzemplarzach (vide kuszetki, tylko po co teraz, skoro można zalać rynek przypadkami pospolitymi).
Druga, bardziej prawdopodobna - zamienione zostały rysunki/opisy wagonów.
Mało możliwe jest również, żeby wagon po rewizji z 1992 roku miał już okna bezpieczeństwa - musiałby być już po NG, czyli jednak za wcześnie jak na lata produkcji. Oczywiście pojedyncze przypadki mogły się zdarzyć (odnalazłem w notatkach przypadek wagonu 111As z 1983 r., po NG w 1992 r.).
Są więc dwie możliwości:
Pierwsza - zgodnie z linią "partii" wypuszczane są modele w postaci "wyłuskanych" rodzynków, reprezentowanych w pojedynczych egzemplarzach (vide kuszetki, tylko po co teraz, skoro można zalać rynek przypadkami pospolitymi).
Druga, bardziej prawdopodobna - zamienione zostały rysunki/opisy wagonów.
Więcej zdjęć - fb ROBO Modele