Raczej niewiele, i szybko coraz mniej by był to czas wycofywania tych wagonów z ruchu.
110Ac 51 51
59-70 093-6 Bc9ou (akurat ten wydany przez Robo) widziałem (jedyny raz) 09.11.2016 w składzie IC Matejko - prawdopodobnie jako zastępstwo za planowy sypialny z Lwowa. Jednak to mała pociecha, bo cała reszta składu z wagonów po modernizacji - więc na razie nic zbudować się nie da
Od najłatwiejszego przypadku, wykorzystując 111Ah 50 51
20-78 723-7 B10ou WROCŁAW (odwzorowany w modelu)
28.08.2016 TLK 86154 ŚWIATOWID EU07-085 + 111Ah 50 51
29-08 019-6 B9ouv WROCŁAW +111Ah 50 51
20-78 723-7 B10ou WROCŁAW +111Ap 50 51
20-78 679-1 B10ou GDYNIA + 112Ar 57 51
19-78 123-6 A9nouz WROCŁAW
A bardziej ogólnie z roku 2016 to oprócz Światowida:
- Beskidy : 2 lub 3 wagony, Wrocław + Szczecin, raz trafił się gdyński
- Bolko: 3 lub 5 wagonów Wrocław + Szczecin
- Artus: 5 wagonów Wrocław + Gdynia
- Mamry: ale to już 7 pudeł
- Sztygar: Wrocław/Kraków/Przemyśl - długi skład, ale potencjalnie łatwiejszy do zestawienia dzieki miksowi stacji macierzystych
Przy czym jest to również okres, gdy wymierają wagony z oknami 'kanciastymi', więc znów jeśli korzystać z obecnych form (do tego wszystkie gładkodachowe) to zestawienia wyjdą co najmniej niekoszerne, a generalnie będą nudne.
Oczywiście do tego wszystkiego brakuje aktualnie lokomotywy