Re: poszukuję planów lokomotywy SM01 (Köf II wg oznaczenia n
Witam ponownie!
Cala przyjemnosc po mojej stronie gdyz to wieloletnie zbieranie i wyszukiwanie wiadomosci znajduje zainteresowanych. Niestety wiele przyczyn zlozylo sie na wyginiecie polskich dokumentow i zapisow przez co pozostalo wiele bialych plam.
Osobiscie bylem zaiteresowany parowozami i sprawy spalinowych sa mi raczej malo znane, ale z racji rozszerzenia zainteresowania zaczolem i tymi pojazdami sie interesowac, a napotkane info zapisywac. Przed paroma laty zlapalem 2 razy wirusy, ktore przyczynily sie do prawie calkowitego zniszczenia mojej dokumentacji i wlasnych rysunkow, mozolnie odbudowuje moja dokumentacje, ale rysunki....
Melchior przykro mi, ale nie posiadam zdjec Kof 'a od tylu, posiadane takie zdjecie odnosi sie do lok. Db80-2 z roku 1945. Tu jeszcze nie ma tych typowych PKP-owskich latarn bo rozumiem ze to Twoj cel - zobaczyc gdzie byly zamontowane, niestety nie moge Ci / Wam tu pomuc, ale tak na logike zakladam, ze byly zamontowane w tym samym miejscu wykorzystujac juz gotowe wyjscie kabla. Zamontowanie ich bardziej do srodka chyba za b. zwezilo by ich roztaw, a to podejrzewam jest uchwycone jakas norma, wiec moim zdaniem nie wiele jest tam mozliwosci na inny wariant, mimo, ze moga troche przyslaniac dolna czesc okna, ale widocznosci nie zaslonialy - to tylko moje glosne myslenie.
W tym poscie zalaczam zdjecie w/w Db80-2, jej orginalne tabliczki sa tu stosunkowo dobrze widoczne, niestety znajomosc przebiegu jej histori ginie po zwruceniu jej do PKP:
Firma / Nr. / Typ/Bauart : BMAG / 10776 (?) / LDE80/B-dm
Rok bud. i przekazania PKP : 1938
PKP ozn. : Db 80-2
Gedob, Krakow (1939) : Db 80-2 (pozostawione ozn. PKP - zapewne nie przejeta na stan DRB)
DR (1945) : RAW Dessau
Przkazanie PKP
Lok. posiadal juz fabrycznie wzmocnione sciany czolownic, nie mam 100%-towej pewnosci co do nr.-u fabrycznego
pzdr.nieumialek
Witam ponownie!
Cala przyjemnosc po mojej stronie gdyz to wieloletnie zbieranie i wyszukiwanie wiadomosci znajduje zainteresowanych. Niestety wiele przyczyn zlozylo sie na wyginiecie polskich dokumentow i zapisow przez co pozostalo wiele bialych plam.
Osobiscie bylem zaiteresowany parowozami i sprawy spalinowych sa mi raczej malo znane, ale z racji rozszerzenia zainteresowania zaczolem i tymi pojazdami sie interesowac, a napotkane info zapisywac. Przed paroma laty zlapalem 2 razy wirusy, ktore przyczynily sie do prawie calkowitego zniszczenia mojej dokumentacji i wlasnych rysunkow, mozolnie odbudowuje moja dokumentacje, ale rysunki....
Melchior przykro mi, ale nie posiadam zdjec Kof 'a od tylu, posiadane takie zdjecie odnosi sie do lok. Db80-2 z roku 1945. Tu jeszcze nie ma tych typowych PKP-owskich latarn bo rozumiem ze to Twoj cel - zobaczyc gdzie byly zamontowane, niestety nie moge Ci / Wam tu pomuc, ale tak na logike zakladam, ze byly zamontowane w tym samym miejscu wykorzystujac juz gotowe wyjscie kabla. Zamontowanie ich bardziej do srodka chyba za b. zwezilo by ich roztaw, a to podejrzewam jest uchwycone jakas norma, wiec moim zdaniem nie wiele jest tam mozliwosci na inny wariant, mimo, ze moga troche przyslaniac dolna czesc okna, ale widocznosci nie zaslonialy - to tylko moje glosne myslenie.
W tym poscie zalaczam zdjecie w/w Db80-2, jej orginalne tabliczki sa tu stosunkowo dobrze widoczne, niestety znajomosc przebiegu jej histori ginie po zwruceniu jej do PKP:
Firma / Nr. / Typ/Bauart : BMAG / 10776 (?) / LDE80/B-dm
Rok bud. i przekazania PKP : 1938
PKP ozn. : Db 80-2
Gedob, Krakow (1939) : Db 80-2 (pozostawione ozn. PKP - zapewne nie przejeta na stan DRB)
DR (1945) : RAW Dessau
Przkazanie PKP
Lok. posiadal juz fabrycznie wzmocnione sciany czolownic, nie mam 100%-towej pewnosci co do nr.-u fabrycznego
pzdr.nieumialek
Załączniki
-
178,7 KB Wyświetleń: 1.104