• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Fotografie Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe

Maslo

Znany użytkownik
FREMO Polska
H0e
PKMK
Producent
Reakcje
409 1 0
Byt tekatki z pierwszego zdjęcia jest mocno niepewny!!!! Zajazd westernowy przy trasie na Bydgoszcz chyba upadł, bo kilka razy jak tam przejeżdżałem był zamknięty. Szkoda, bo wagon stojący za nim to też unikat.
Nie upadł. Poza zajazdem to jest także hotel i to całkiem nie byle jaki. We wrześniu zeszłego roku miał sie swietnie.
 

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0
Najlepiej jakby te parowozy sprzedano do Ziębca
Zębca - jeżeli już piszesz to pisz prawidłowo.
dobrze, że takich specjalistów od siedmiu boleści nie ma w Chabówce ani w Wolsztynie,
Z całą pewnością są podobni od dobrania "odpowiedniego koloru" i nieuzasadnionych zmian numeru parowozu ....
Teraz żeby specjalistów od tabliczek i oznaczeń szlag nie trafił..ciekawe gdzie wtedy byli:podstepny:
A ja zadam takie same pytanie - A gdzie Ty wówczas byłeś?

I dobra rada wyluzuj młody człowieku ......
 

Speedway

Znany użytkownik
Reakcje
9.504 18 0
Powyżej wywiązała się zażarta dyskusja;). Jak najbardziej ciekawa i merytoryczna. Ale uznałem, iż nadszedł czas, by zamieścić zamieścić zdjęcie odpowiadające tematyce i treści działu, w którym się znajdujemy: "Polskie lokomotywy przemysłowe i manewrowe - zdjęcia".
I żeby nie było wątpliwości, jest to lokomotywa przemysłowa, dołowa. Jakiego typu? Nie wiem. Przewodnik też nie wiedział, mimo że kiedyś pracował w kopalni. Ale nie to jest moim zdaniem najważniejsze. Najważniejsze dla wszelkiej maści mikoli powinno być to, że zwiedzanie kopalni kończy się przejażdżką kopalnianą kolejką wąskotorową.
Przeżycie jedyne w swoim rodzaju. Polecam wszystkim tym, którzy mają skołatane nerwy, albo chcą przeżyć coś niepowtarzalnego. Kilkusetmetrową trasę pokonuje się w całkowitej ciemności i ciasnocie, której towarzyszą zgrzyt kół i drgania. Wchodzi się do stalowej, zamykanej zasuwanymi drzwiami klatki - zwanej wagonikiem - i traci się na dobrych kilka minut poczucie "czasu, miejsca i akcji".
Robienie zdjęć jest tam bardzo trudne, choćby z uwagi na znikomą ilość światła i przestrzeni.
Dwie pierwsze fotki są mojego autorstwa, natomiast trzecia pochodzi z oficjalnej strony internetowej kopalni. Nie wierzcie tylko w to światło, które opromienia uśmiechającego się "górnika". Ono zostało włączone na potrzeby zrobienia reklamowej fotografii(y).

Nowa Ruda sierpień 2014r

1.JPG 2.JPG 3.jpg
 

viator

Aktywny użytkownik
Reakcje
1 0 0
Przepraszam, nie sprecyzowalem pytania. Chodzilo mi o elektrowozy pracujace na zewnatrz. Ne myslalem ze elektrowoz o takich rozmiarach pracowal by pod ziemia, chyba w wiekszosci podziemne maszyny sa w zasadzie otwarte dwu osiowe wozki, na ktorych maszynista siedzi gdzies na koncu maszyny (?).
Kiedyś trafiłem na jakiejś stronie na proste jednostronicowe modele typu "cardboard" lokomotywek kopalnianych do wydrukowania i sklejania - można sobie zrobić i porównać wielkość ze zwykłym taborem szynowym :)
 

Załączniki

Ostatnio edytowane:

Zbyszek

Znany użytkownik
Reakcje
857 77 5
Nie upadł. Poza zajazdem to jest także hotel i to całkiem nie byle jaki. We wrześniu zeszłego roku miał sie swietnie.
Nie wiem Mateusz, jeżeli jest hotel i ma się świetnie, to powinny stać jakieś samochody, a z reguły stał jeden na ''miejscowych'' blachach i na wjeździe wisiała keta.
 

Harry Potter

Znany użytkownik
Reakcje
2.750 78 12
Tego adresu ja też nigdy nie pamiętam... z reguły wpisuje" Ldag 05" w googla i patrze po grafikach:D:D:D.
Te modele są mocno charakterystyczne...
Pozdrawiam z MMz

ps. kiedyś widziałem wycinankę 14WE ... i ni cholery nie mogę jej znaleźć teraz:gwizd::gwizd::gwizd:
 

Andrzej Px48

Aktywny użytkownik
KMK N-orma
Reakcje
62 0 0
Numer 331. Była własnością DLA. Do 2010 roku stała w szopie kętrzyńskiej cukrowni. Dalszych losów nie znam, albowiem pożegnałem się z SHK w 2011.
 

Podobne wątki