Bardzo chętnie skorzystam z pomocy
1.Przedstawiony plan jest za duży, 185x85 cm to za wiele jak na moje warunki.
2. Maksymalne wymiary to 160 - 165 x 70 - 75 cm
3. Chciałem zastosować dwie pary rozjazdów łukowych 9168, 9169, tak jak to wrysował wcześniej Kolega Harassek. Wydłuży mi to tory główne, ułatwi ustawienie semaforów.
4. Te rozjazdy wymuszają niejako użycie łuków R1. Nie widzę w tych łukach nic złego, zwłaszcza że tabor będę miał krótki (krótkie loki i wagony). Powinien się spokojnie wpisywać w R1.
5. Łuki R2 oczywiście wszędzie tam gdzie się da, głównie dolny poziom i zewn. tor stacji górnej.
6. Wlot tunelu, drugiego od lewej przesunąć w prawo 30 - 40 cm, odsłoni mi to więcej szlaku.
7. Rozjazdy krzyżowe podwójne - usunąć, nie planowałem ich użycia, zbyt mała stacyjka dla nich no i ta cena...
8. Nie upieram się przy czterech torach na dole, mogłyby być trzy + tor odstawczy.
9. Górna bocznica - pierwsza z lewej, rozjazd do przeniesienia na miejsce najbliższego toru 9101 w prawo, oraz wydłużyć o 30 cm co najmniej (ma prowadzić na plac ładunkowy).
10. Kolejna bocznica - bardziej wyprostować, równolegle w miarę do torów stacyjnych.
11. Reszta jest OK, zwłaszcza zestawienie torów - wszystko wiadomo ile czego.
Trzymam się "małego, ciasnego" przeraziłem się wymiarem 185...
Byłbym wdzięczny za zmodyfikowanie planu, pospiechu nie ma, mamy czas.
Widzę że Kolega też kombinuje w N, podziwiam i nie ukrywam że czerpałem inspiracje. Zwłaszcza fotki kupionego taboru, akcesorów mnie cieszyły bardzo. Plan także ambitny i śmiały. Obiecuje odwiedzać ten wątek i obserwować co nowego.
Pozdrawiam serdecznie