Pewnie że nie ma sensu, chciałem się tylko upewnić
No więc po kolei
(semafory są po prawej patrząc w kierunku jazdy)
bordowy - semafory dwuramienne
pomarańczowy - tarcze ostrzegawcze
zielony - semafor jednoramienny
jasno zielony - ew. dokupienie jednego jednoramiennego
Górna stacja
Z racji tego że jest to mała stacja na dodatkowej trzeciorzędnej lini posiada ona tylko semafory wjazdowe, lecz nie posiada wyjazdowych. Dodatkowo jest wyposażona w tarcze ostrzegawcze (na głównej linii nie ma sensu bo trasa biegnie w tunelu, a tu mamy długie tory żeby w miarę zachować drogi ochronne)
Dolna stacja
Z jedej strony semafor wjazdowy, z drugiej jest "w tunelu"
zmodernizowane przejścia zwrotnicowe
i taki bym układ semaforów zaproponował, jak widać na obrazku.
tor na dole potraktowałem jako dodatkowy dla pociągów towarowych, przeznaczony na manewry, z placem ładunkowym.
Mam świadomość że ten plan może zawierać błędy itp. Ja bym tak rozwiązał ten problem, zobaczymy co inni koledzy o tym sądzą.