Generalnie...
Zobacz załącznik 1091396
Ale ustalmy jedną rzecz - to ma być linia jednotorowa, dwutorowa, czy dwie linie jednotorowe? Bo na razie to wyszło to trzecie.
Czy zdajesz sobie sprawę, że na tor oznaczony przeze mnie
numerem 1 tak naprawdę będzie możliwy wjazd tylko w jedną stronę, a wyjazd z niego na któryś z torów odstawczych jest możliwy tylko w jeden sposób? Jest to totalnie bez sensu.
Skoro zrobiłeś tor wyciągowy
numer 2, to powinien być on dłuższy od torów na grupie odstawczej
numer 3, a to dlatego, że skład z ewentualną lokomotywą manewrową będzie dłuższy niż same wagony i całość musi mieć gdzie się zmieścić.
Masz świadomość, że na tory oznaczone przeze mnie
numerem 4 zmieszczą się max jeden długi wagon, względnie dwa krótkie? No chyba że ma tam być lokomotywownia, to wtedy OK.
Jednak jeżeli
4 to ma być lokomotywownia, to cała grupa odstawcza
numer 5 jest bez sensu. Co więcej - nawet gdyby miało to być coś innego to tory przed grupą
numer 5 nadal są bez sensu, powinie być tylko pojedyńczy tor wyciągowy.
Przejścia rozjazdowego
numer 6 nie potrafię sensownie skomentować - totalny bezsens.
EDIT: Aha - te perony też bez sensu, dlaczego nie zrobiłeś dwóch torów pomiędzy nimi, a tylko po jednym?
Zobacz załącznik 1091397
Moja propozycja - czy Ty aktualnie masz w ogóle jakiś tabor i tory? Jeśli tak, to rozłóż sobie to na żywo, sam zobaczysz wiele swoich błędów. Zwłaszcza w zakresie określania długości torów.
I przed wszystkim - przejrzałeś ten temat?
https://forum.modelarstwo.info/threads/makiety-dla-średnio-leniwych-początkujących.14063/
Na ostatniej stronie masz na przykład kilka moich projektów, na bardzo podobnej powierzchni jak Twoja.