O ile w miejscu gdzie się je ułoży tor będzie płaski, oraz (w przypadku torów równoległych) poszerzy się skrajnię ponad standard przyjęty przez PIKO, można spokojnie stosować bez obaw nawet R1=360. Przetestowane u mnie, przejeżdżają nawet najdłuższe możliwe wagony klasy Z o długości 303mm. Jedyne co nie da rady tam przejechać to oczywiście parowozy, ale jak wiadomo te dłuższe to nawet po łuku R=500 mają problemy przejechać.
Ważna uwaga - jak chcesz mieć jakąś stację pasażerską to od razu uwzględnij sobie na nią przynajmniej te 110cm prostego toru pod peron (lokomotywa + trzy wagony). Przy maksymalnej dostępnej szerokości 220cm będzie ciasno z torami łukowymi, ale da się to zrobić. I oczywiście przy tam małym rozmiarze nie masz innego wyjścia jak stosować rozjazdy łukowe PIKO BWL/R, ewentualnie BWL-R3/R-R3.
Ważna uwaga - jak chcesz mieć jakąś stację pasażerską to od razu uwzględnij sobie na nią przynajmniej te 110cm prostego toru pod peron (lokomotywa + trzy wagony). Przy maksymalnej dostępnej szerokości 220cm będzie ciasno z torami łukowymi, ale da się to zrobić. I oczywiście przy tam małym rozmiarze nie masz innego wyjścia jak stosować rozjazdy łukowe PIKO BWL/R, ewentualnie BWL-R3/R-R3.