Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
czy ktoś wie, która farba będzie najbardziej zbliżona do tej na modelu? nie musi być identyczna bo będzie patyna ale gdzieś był wątek o dobieraniu farb na forum ;/
Chwilowo też lepiej nie będzie bo mi takie detale nie wychodzą. Po drugie muszę zamówić kilka drobiazgów żeby wyszło lepiej ;]
Jest rok 1998 ... debiutuje sarkofag Uaoos-y 9331 DR Piko ...
22 lata później debiutuje 401K Gags PKP ... Na tym samym poziomie technologicznym z jednym uproszczeniem - brak otwieranych otworów ładunkowych. Foto sarkofagu poniżej ...
Wnioski każdy sobie wyciągnie sam ...
Ja tam w sprawie niedoróbek i przekłamań w wagonie Gags wykonanym przez Piko powołałbym komisję śledczą...A już szczególnie w sprawie braku beczek......
Troszkę szkoda Arturze utknią dla wielu cenne rady jak przykłady wykonania czegokolwiek ,,pozytywnego,,w tym wagonie przez twoją osobę a,znając życie ja osobiście ,jak i pewnie wielu innych urzytkowników nie bedę sie w tamte rejony zapuszczał i na pewno nie jedno strace! A tu....wydaje mi sie jest odpowiednie miejsce ażeby właśnie zamieszczać wszystkie cenne uwagi i porady na temat tego wagonu. W końcu o nim samym nie za wiele jest do pisania i nie sądzę iż zajmie nam to 100 stron _
czy ktoś wie, która farba będzie najbardziej zbliżona do tej na modelu? nie musi być identyczna bo będzie patyna ale gdzieś był wątek o dobieraniu farb na forum ;/
Znając swój niski poziom znajomości ortografi . Myślę że dostarczę Wam jeszcze nie raz na tym polu emocji
I nic nie pomaga nawet powrót do czytania książek ! a pozycje znakomite : - Obóz polityczny Króla Michała Korybuta Wiśniowieckiego - praca doktorska dr.Joanna Matyasik
- Sejmelekcyjny Michała Korybuta Wiśniowieckiego 1669r - rozprawa doktorska Mieczysława Chmielewska
- Powstanie i upadek starożytnego Egiptu - T.Wilkinson . egiptolog , wykłada egiptologię w Cambridge
- i oczywiście : Karol Trammer " Ostre cięcie. Jak niszczono polską kolej " Tak swoją drogą czy ta ostatnia pozycja jest Wam i innym znana ... ?
Jest rok 1998 ... debiutuje sarkofag Uaoos-y 9331 DR Piko ...
22 lata później debiutuje 401K Gags PKP ... Na tym samym poziomie technologicznym z jednym uproszczeniem - brak otwieranych otworów ładunkowych. Foto sarkofagu poniżej ...
Wnioski każdy sobie wyciągnie sam ...
Każda firma ma modele lepsze i gorsze. Piko nawet oficjalnie 3 poziomy, choć czasem modele wędrują z jednego do drugiego.
Niewątpliwie ten jest z kategorii tip-top. Nawiasem mówiąc jakie jeszcze modele wagonów towarowych Piko byś do niej zaliczył, żebyśmy mieli porównanie, czy w ogóle Piko kontynuowało taką jakość czy sobie odpuściło?
Wspomnę też wagon który powinien być najlepszym porównaniem testowym dla naszego 401K, czyli DR Brawy. Czy on ma klapy w dachu i czy są otwierane. Bo faktycznie jeśli chodzi o poręcze, czy stopnie to pokonuje Piko, ale co z resztą detali?
Dotarły do mnie w końcu Gags-y. Modele bardzo ładne. Zakupiłem od razu dwie sztuki. Natomiast w obu miałem ten sam problem. Jeden sprzęg, w obu z tej samej strony, był pęknięty i wygięty w górę. Ledwo się trzyma i nie wiem czy uda mi się go wyciągnąć żeby nie ułamał się do końca i część nie została w gnieździe. Czy zauważyliście to w swoich modelach ?
Mi przyjechało kilka sztuk, problem ze sprzegiem był w jednym wagonie, wyskoczyło mocowanie z prowadnicy, delikatnie wcisnąłem i jest ok.
Miałeś sporego pecha.
Czy orientujecie w jakie składy można włączyć wagony 401K w niebieskim malowaniu PKP Cargo ?
(na razie ukazał się jeden , ale mają być dwa następne)
Zdjęcia jakie znajduję ukazują je tylko stojące na bocznicach.
Czy orientujecie w jakie składy można włączyć wagony 401K w niebieskim malowaniu PKP Cargo ?
(na razie ukazał się jeden , ale mają być dwa następne)
Zdjęcia jakie znajduję ukazują je tylko stojące na bocznicach.