Ciekawe czy na dekoderze XP 4.1 też to pójdzie, bo mam SU46-039.
Poprawiłem i uzupełniłem.
Zmiana mapowania w celu odpięcia czerwonych końcówek od sygnału Pc1 i Pc2. Sygnał Pc5 zależny od kierunku jazdy przypisałem do F27.
Format csv gotowy do załadowania do z21maintenance.exe
Dla ręcznego programowania, pierwsza liczba oznacza nr CV, druga (po średniku) wartość do wpisania.
31;8;wybór banku pamięci
32;0;wybór banku pamięci
269;0;wył. końcówek F0 jazda do przodu
285;0;wył. końcówek F0 jazda do tyłu
429;8;wył. końcówek Pc2 jazda do przodu
445;8;wył. końcówek Pc2 jazda do tylu
449;128;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
450;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
451;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
452;64;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
455;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
456;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
457;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
458;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
461;1;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
462;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
463;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
464;0;F27 kierunek do przodu - końcówki tył
465;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
466;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
467;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
468;64;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
471;128;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
472;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
473;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
474;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
477;2;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
478;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
479;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
480;0;F27 kierunek do tyłu - końcówki przód
31;0;przywrócenie domyślnej wartości
32;255;przywrócenie domyślnej wartości
Część z w/w CV prawdopodobnie ma już takie wartości - ale dla uniknięcia błędów, wypisałem wszystkie potrzebne.
Gdyby jakieś inne funkcje nie działały w Waszych SU46-039, dajcie znać, a podam prawidłowe wartości CV dla danej funkcji.
U mnie np. prawy dolny reflektor z tyłu włączał się niepotrzebnie przy wciśniętym F5 i wybranym kierunku tył. Skutek uboczny: przy włączaniu długich świateł ten jeden reflektor pozostawał "przyciemniony".
Uwaga: następujące cechy nie sa błędem, po prostu tak zaprojektowano elektronikę lokomotywy:
- uzależnienie oświetlenia kabiny od włączenia F0 (*),
- kierunkowość oświetlenia kabiny
- przyciemnianie oświetlenia kabiny w zależności od F5.
Gdyby Wasze MultiMaus nie obsługiwały F27, każdy kto ma z21 podłączone do sieci, może zrobić uaktualnienie takiej myszy.