To jest tabliczka firmowa producenta lokomotywy. U mnie wygląda wyraźnie. Można odczytać nr fabryczny i rok produkcji (choć niezbyt jest to wyraźne) 3911 1923, nazwę producenta VULCAN WERKE STETTIN. Co do zgodności z oryginałem to trzeba by poszukać zdjęć oryginału i zobaczyć jak w tym przypadku była pomalowana ta tabliczka i wogóle była.
Osobiście nie dysponuję zdjęciem tego konkretnego egzemplarza. Myślę jednak, że w latach 70tych na tym parowozie nie było już tabliczek firmowych. Prawidłowy numer fabryczny jest 3911 / 1923.
Edytowałem post, gdyż nie dało mi to spokoju i musiałem sprawdzić. Wygląda na to, że PIKO umieściło prawidłowy numer fabryczny na tej tabliczce. Teraz by pozostawało ustalić, czy w latach 70'tych na tym konkretnym egzemplarzu były jeszcze te tabliczki. Jeśli były to wydaje mi się, że mogły być pomalowane na czarno a same napisy i obwódka przetarte z farby, przez co mają kolor aluminium z którego te tabliczki mogły być odlane.
Osobiście nie dysponuję zdjęciem tego konkretnego egzemplarza. Myślę jednak, że w latach 70tych na tym parowozie nie było już tabliczek firmowych. Prawidłowy numer fabryczny jest 3911 / 1923.
Edytowałem post, gdyż nie dało mi to spokoju i musiałem sprawdzić. Wygląda na to, że PIKO umieściło prawidłowy numer fabryczny na tej tabliczce. Teraz by pozostawało ustalić, czy w latach 70'tych na tym konkretnym egzemplarzu były jeszcze te tabliczki. Jeśli były to wydaje mi się, że mogły być pomalowane na czarno a same napisy i obwódka przetarte z farby, przez co mają kolor aluminium z którego te tabliczki mogły być odlane.
Ostatnio edytowane: