• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parowozowy hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.591 73 0
Niestety z samego zdjęcia nie jestem w stanie określić który to okres.
No to może ja spróbuję. :)
Napisy na ostatnim tendrze wyglądają tak jak napisy DR. Ale to oczywiście jeszcze za mało.
Autorem zdjęcia jest Carl Bellingrodt, który opisał, że te tenderki są prowadzone parowozem 93-513, a taki numer to już z całą pewnością DR.:)
 
Ostatnio edytowane:

luc1979

Znany użytkownik
Reakcje
280 0 0
A z wannami nie jeździły też czasem Ty45? Może to wcale nie Ty2? Poza tym ciekawy jestem jak dużo egzemplarzy miało tak założone reflektory...w końcu jak w 1966 roku zaczęli je montować to pewnie nie było odgórnego nakazu by montować je na skrzynce narzędziowej...

L
 

Hoart

Znany użytkownik
Reakcje
2.075 6 0
Ciekawe i rzadkie umiejscowienie lamp na tendrze(pomijam czasy wojenne gdzie to był standard)
taka wysokość umieszczenia reflektorów (PKP)na tendrze beczkowym poniemieckim wynikała myślę z kontynuacji tradycyjnego miejsca ich umieszczenia wobec prototypu http://www.google.pl/imgres?sa=X&bi...88&start=20&ndsp=24&ved=1t:429,r:21,s:0,i:150
również z praktycznego , bezpośredni dostęp do lamp , na tendrach , które miały kabiny konduktorskie z przyczyny oczywistej góra skrzyni narzędziowej była na całej długości pomostem , to samo (pomost na górze skrzyni narzędziowej)tyczyło tych tendrów mazutowych ale kres temu położyło montowanie dzwigni do klap wlweów wody w tych właśnie miejscach - proszę zwrócić uwagę ,że na tym tendrze brak jeszcze tego mechanizmu *
*- żródło wiedzy -wydedukowałem
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.573 112 11
A ja znalazłem takie, Linia Bystrzycka stacja Zagórze Śląskie rok 1968 i Ol49.
Stwierdziłem, Panowie urodziłem się 20 lat za późno, teraz to tylko zostały zdjęcia
Panowie, na tym zdjeciu parowoz ma tylko jedno swiatlo czerwone w "lustrzance", to samo z ED70 na sasiednim watku o elektrowozach i spalinowozach. Czy ktos sie orientuje w ktorym roku zaczeto wprowadzac czerwone swiatla w obydwu garach? Czy moze wywiazywalo sie to po prostu z braku materialu?
 

Podobne wątki