- to na pewno jest tender serii 32D3
Też tak uważam. Identyczny swego czasu tender był przy parowozie Pm3-4 a zdekompletowanie to tylko usunięcie osłony podwozia i górnej, zasuwanej pokrywy skrzynii węglowej.
Po skreśleniu z inwentarza, na Kluczykach stały oczekując na lepsze czasy zarówno Pu29-1 jak i Pm3-5. Pu29-1 właściwie bez tendra jeżeli nie liczyć odwróconego tendra 12C1 a Pm3-5 raz z tendrem serii 22D23 a raz z 32D29. Moje przypuszczenie jest takie, że podczas przygotowania do odbudowy zabrano tender 32D29 od Pm3 i w ten sposób skompletowano Pu29.
Na "poznańskim" zdjęciu par. Pu29 widać tylko fragmencik tendra ale uważne oczko zapewne zauważy:
- "charakterystyczne listwy" na dole i górze szkrzyni wodnej,
- brak daszka nad okienkiem - daszek z całą pewnością jest na tendrach 26D5.
Pozdrawiam świątecznie.