• Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
  • Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Parowozowy hyde park (ale tylko nasze koleje i bez czasów współczesnych)

Jarząbek

Znany użytkownik
Reakcje
1.590 73 0

Andrzej Harassek

Moderator For Prawdziwa Kolej Koleje Innych Krajów
Zespół forum
Donator forum
Reakcje
12.178 504 30
We wspomnianej galerii podany jest autor tych zdjęć. Należy się jednak krótkie sprostowanie - autorem to on zapewne jest ale ..... ściągnięcia tych zdjęć ze strony Wernera Brutzera.
Ja tylko dodam, że na zdjęciach widzimy Ty2-449 a zostały wykonane 15 czerwca 1981 r.
Nawiasem mówiąc, ze "wspomnianej galerii" też nie da się tych zdjęć ściągnąć w zwykły sposób, trzeba się uciekać do sztuczek typu "print screen"...
 

Pt47-106

Znany użytkownik
Reakcje
589 11 5
bardzo proszę tez szczecińska maszyna jak mój tato opowiada to z kare nianiom wysłano była podobno nie dopracowana i ciężka była na niej służba
 

Pt47-106

Znany użytkownik
Reakcje
589 11 5
Pogrzebałem i znalazłem dzisiaj ten wykaz z podziałem która była na łopatę a która z stokerem stan na ro 1974/!975
Pt47-łopate
Pt47-106,130,110,83,180,140,53,
Pt47-Stokerem
Pt47-8,16,27,61,33,66,69,70,71,76,114,84,85,91,132,144[DOUBLEPOST=1386106451][/DOUBLEPOST]dzięki za foto[DOUBLEPOST=1386106689][/DOUBLEPOST]a jeszcze zapomniałem o Pt47-143 tylko nie wiem czy na łopatę czy na stokera
 

teigrekty2

Znany użytkownik
NAMR
Reakcje
4.376 111 11
Gryfów Śląski http://www.gryfow.org.pl/aktualnoci/91-torami-do-gryfowa-i-dalej#galeria[DOUBLEPOST=1386094122,1386092749][/DOUBLEPOST]Jeszcze Gryfów i pytanie czy w dolnym prawym rogu to wagon akumulatorowy?
Rodzinne strony:) na trzecim zdjeciu w tle widoczna juz niestety nieistniejaca trzystanowiskowa parowozownia. Widoczna jest tez w tamtym czasie unikatowa nastawnia z metalowym pomostem, w tamtym czasie poniewaz pomost jest teraz zdemontowany. Obrotnica byla dosyc krotka i chyba tylko tendrzaki by sie na niej zmiescily. Te Weglinieckie teigreki chociaz brudne, mozna bylo zobaczyc na trasie do Jeleniej Gory nawet po elektryfikacji tej linii, mniemam ze z powodu braku elektrowozow w tamtych latach. Raz czekajac w Jeleniej Gorze na nocny do Warszawy, wjechal od strony Weglinca Ty2 ciagnac na haku 50 (piecdziesiat) wagonow. Pierwszy to byl pullman a reszta towarowe:)
 
Ostatnio edytowane:

Podobne wątki