Ten serwis używa "ciasteczek" (cookies). Korzystając z niego, wyrażasz zgodę na użycie plików cookies. Learn more.
Szanowny Użytkowniku, serwisy w domenie modelarstwo.info wykorzystują pliki cookie by ułatwić korzystanie z naszych serwisów. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.
-pytanie:-gdzie to zdjęcie fotograf( nieznany)pracujący dla CAF-u wykonał?( ja nie wiem,- myślę ,że to mogła by być na przykład Warszawa Praga jedynie po taborze Tp4 , Ty51,Ty2 i starych wysięgnikach sieci trakcyjnej
a to jeszcze ciąg dalszy tytułu - może Kogoś zainteresuje
- żadnych innych informacji o tym wycinku nie posiadam
Gazeta z roku 1974 ale zdjęcie jest o kilka lat wcześniejsze. Moim skromnym zdaniem jest to stacja Warszawa Wschodnia Rozrządowa z par. Tp4 z MD W-wa Wsch /manewry/ oraz dęblińskim Ty51 i praską Ty2. Tp4 odeszły z Warszawy przed rokiem 1970 natomiast MD W-wa Wschodnia zakończyła działalność w roku 1972.
Gazeta z roku 1974 ale zdjęcie jest o kilka lat wcześniejsze. Moim skromnym zdaniem jest to stacja Warszawa Wschodnia Rozrządowa z par. Tp4 z MD W-wa Wsch /manewry/ oraz dęblińskim Ty51 i praską Ty2. Tp4 odeszły z Warszawy przed rokiem 1970 natomiast MD W-wa Wschodnia zakończyła działalność w roku 1972.
Warszawiak poczuł trop- jasne ,że rokiem wydania gazety nie ma co się sugerować , w końcu to codzienna gazeta tamtych czasów we Wrocławiu , foto z CAF-u wklejone jak leci do tego tekstu o wagonach - ale mimo wszystko foto kapitalne , - a może to ..Skierniewice ?
-a czy w Warszawie Wschodniej był/y wyciągi , windy Teudtloffa ? , pytam , ponieważ na tej fotce majaczy coś takiego a w Skierniewicach jest dość podobny układ zabudowań w te Teudtloffy parowozowni względem torów stacyjnych , lokomotywy tych serii również tam mogły się spotkać - a co na to Skierniewiczanin Ariel ?
Tak, były ale jeżeli to jest wyciąg to nie jest to stacja W-wa Wsch Rozrządowa, która była oddalona od MD Wwa Wsch. Mogą to być Skierniewice.[DOUBLEPOST=1383343277,1383341506][/DOUBLEPOST]Lampy się znacznie różnią .... Po lewej Skierniewice.
, na zdjęciu z gazety widać już chyba słup betonowy , inny rodzaj lamp - bardziej takie współczesne , patent przeprowadzenia zasilania taki sam - a to jak dziś te lampy wyglądają na zasieku!!- po za tym lampy ze zdjęcia z Okl27 są w obrębie szopy , dziś tam jest podobnie tylko ,że wzór słupów i lamp jest oczywiście inny
- ale podwójny słup , zasilanie już nie "górą" , natomiast te z zasieku to wyglądają dziś tak
Nasz-nie nasz parowóz, czyli jeszcze jedna odsłona przedwojennego produktu HCP dla kolei BDZ. Na zdjęciu rok bodaj 1964. Moim zdaniem, portretów tych imponujących maszyn nigdy za wiele...
Nasz-nie nasz parowóz, czyli jeszcze jedna odsłona przedwojennego produktu HCP dla kolei BDZ. Na zdjęciu rok bodaj 1964. Moim zdaniem, portretów tych imponujących maszyn nigdy za wiele...
Nasz nasz i to najwiekszy tendrzak jesli chodzi o tendrzaki z niedzielona ostoja. Tylko niemiecka trzy cylindrowa wersja byla troche ciezsza[DOUBLEPOST=1383917420][/DOUBLEPOST]
Nasz-nie nasz parowóz, czyli jeszcze jedna odsłona przedwojennego produktu HCP dla kolei BDZ. Na zdjęciu rok bodaj 1964. Moim zdaniem, portretów tych imponujących maszyn nigdy za wiele...
- przepraszam ,że to nie nasz wyrób tylko bułgarski ( w tle po prawej stronie zdjęcia wklejonego przez Kolegę Piaskowego ),- ale nie mogłem się powstrzymać przed ciekawością i oto ten mały parowy dżwig kolejowy, chwytakowy