Szóstka to wg mnie nie , ponieważ to są tereny kolejowych warsztatów naprawczych i na terenie tych zakładów nie występuje budynek , który jest na zdjęciu (grzbiet dachu prostopadły do torowiska )Wg mnie jest to trójka ale ta po lewej stronie- widać cień ściany szczytowej -grzbiet dachu jest prostopadły do torowiska . Poza tym na zdjęciu parowozowni widać coś na kształt wieży ciśnień w oddali- patrz obiekt po między lewym semaforem a budynkiem szopy - początkowo brałem to za coś stojącego na stacji , zegar ?Okazuje się ,ze to jest wieża ciśnień ale stojąca na terenie zakładów Łucznik
zdjęcie z
http://www.retropedia.radom.pl/zaklady-metalowe-lucznik/
I teraz ta szopa ze zdjęcia względem semaforów wyjazdowych , wieży ciśnień zakładów Łucznik wypada ,że powinna znajdować się w miejscu gdzie dziś przebiega podziemny przejazd Alei Józefa Grzecznarowskiego czyli ta budowla i to miejsce zniknęło na zawsze dawno temu w związku z budową tej podziemnej alei .
Na innym zdjęciu lotniczym ukośnym (fragment)
widać wystarczająco ową parowozownię ( po lewej stronie zaznaczyłem kursorem dla łatwiejszego zlokalizowania -budynek dworca jest po prawej stronie)
Parowozy na zdjęciu z parowozownią to S160 czyli któryś Tr203 i Tp2(?) tender jego ma dobudowaną kontrbudkę to na pewno pozostałość z pracy na wschodnim froncie.