Piękna makieta będąca dla mnie źródłem inspiracji. Ja, niestety, nie czuję się wystarczająco młody by nad swoją pracować tyle lat i będę szedł na zgniłe kompromisy.
Dziękuję za "dobre słowo"
Uprzedzam jednocześnie, aby nie inspirować się wszystkim co jest widoczne. Wiele elementów jest do poprawki/zmiany, jednak z podobnego powodu który Kolega podał - też idę na zgniłe kompromisy ...
A teraz bieżące sprawy dotyczące makiety. Tu generalnie zwracam się do osób znających tajniki poprawnego wykonania/stosowania sygnalizacji (Andrzeja i Tomka
) - chciałbym otrzymać potwierdzenie, że zaproponowane rozwiązanie/usytuowanie sygnalizacji na torze dodatkowym będzie poprawne (lub chociaż akceptowalne). W załączeniu schemat i krótki opis zamierzenia:
- w punkcie A zamiast tarczy zaporowej stawiam semafor kształtowy dwuramienny, dwustawny,
- w punkcie B nie stawiam nic ... to z powodu niewielkiej odległości pomiędzy iglicami rozjazdów (tylko 49 cm gdzie sam rozjazd ma ok.30 cm długości),
- w punkcie C jest tarcza zaporowa.
Generalnie zakładam, że stacja do której będzie podpięta parowozownia znajdzie się po lewej stronie (patrząc na schemat).
Proszę o poradę, ponieważ muszę zdecydować co mam dokupić z sygnalizacji (tarcze/semafory) i w jakiej ilości. Tarcz manewrowych Viessmanna raczej nie zdobędę. A szkoda, że producent zrezygnował z jej produkcji (w załączenie fotka z katalogu na lata 2001/2002).
Pozdrawiam.